Onderwerp: Ik vond het zo sneu voor haar....
Mijn collega zou afgelopen vrijdag een workshop bij me komen volgen, samen met 2 vriendinnen. De taart zou dan voor haar jarige zoontje zijn die dit weekend zijn 2e verjaardag vierde.
's morgens belde ze af, ze lag ziek in bed en was de hele nacht wakker geweest...
Haar 2 vriendinnen kwamen wel.
's avonds tijdens de workshop bedacht ik me dat ik mijn workshop taart dan net zo goed aan haar kon geven, had Vince toch nog een mooie verjaardagstaart!
Buiten dit workshop taartje, had ik nog een 2 bestellingen staan dit weekend:
De opdracht was een grote fiets, een kleiner huis en een jack russel, voor een collega die een andere baan had en die dus voortaan met de fiets naar het werk kon. Als tekst mocht er op: "Succes met je nieuwe baan... we zullen je missen!"
Heb ontzettende ruzie gehad met de letters, dacht slim te zijn om ze een aantal dagen vantevoren al te maken aangezien ik 11 e's nodig had, maar omdat ze gedroogd waren braken er dus vrij veel, en ze wilde ook niet blijven plakken
Al met al is het toch wel goed gekomen met heeeeeeel veel geduld en kromme tenen 
Gevuld met kersenvlaaivulling, slagroom en witte chocoladepasta onder de botercr
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00 ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~