Re: Taart voor in het Hilton Amsterdam
hele mooie, strakke taart.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart voor in het Hilton Amsterdam
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hele mooie, strakke taart.
Mooi!!!!
Zo! Die is mooi!!
Mooie taart!! Knap bedacht.
Heeeeeeeeeeeeeeel erg mooi! Die onderste laag... wauw... ik wou dat ik dat verzonnen had.
Wat een leuke stapel zeg, vind je onderste laag echt super ook!
Zo, zo wat een luxe taart! Ik vind hem GE-WEL-DIG!!!!! Prachtig hoor!
PS, en geloof me. Iedereen die een bruidstaart moet afleveren, zit met klotsende oksels in de auto. Pffff, ik heb in december een bruidstaart naar Amsterdam moeten brengen. Ik durfte de verwarming in de auto niet aan te zetten, want stel je voor dat het te warm is, en heb om de haverklap de deksel even opgetilt om te kijken of hij nog in orde was hahaha. Was blij dat hij op plaats van bestemming stond, en ik met een gerust hart in een warme auto terug kon rijden
Een geweldige combinatie zo! De onderste is er inderdaad 1tje die ik ga onthouden.
Heeeeel mooi!
Wat een GEWELDIGE taart!! Echt super...
Welke structuurmat heb je gebruikt voor het zwarte plaatje onder de J & B?
Hoe heb je hem nou uiteindelijk vervoerd dan?
Oh jongens, jongens, voor zo een bescheiden meiske als ik zijn jullie helemaal geweldig bezig. Ga er helemaal van blozen... (ik weet nooit hoe je die leuke icoontjes maakt. verder dan
kom ik niet...)
Ik heb inderdaad gisteravond met KLOTSENDE oksels de taart gebracht. Ik heb mijn moeder gevraagd om te rijden en ik hield het gevaarte bij me op schoot. Gelukkig woon ik op 10 min rijden van het Hilton ware het niet dat het net aan het sneeuwen was.... AAAAHHHHH. ik heb ALTIJD respect voor jullie maar nu ik met dat ding zat riep ik echt in VOLLE paniek: Hoe doen ze dat bij DLT?????????
al jullie pracht exemplaren ga ik zo fluitend doorheen en denk dan: oh mooi. of leuk. of wow. maar meer niet.... Nu ik zelf zo iets groots moest doen had ik echt zo iets van: Jeutje wat gaat daar een werk in en wat is DAT spannend. pfffffffffffffff
Maar na al jullie geweldige complimenten denk ik het toch wel nog es aan te durven...
Ik heb onder de letters B & J de CK Texture Mat - Whimsy Swirl gebruikt. was nog me eerste keer en moet zeggen, DOOR AL JULLIE HULP hier op het forum, goed vooraf gelezen hoe het moest, ging het hup in 1x.
Dus zo zien jullie maar, al die pracht complimenten komen jullie toe. Al mijn inspiratie en alles wat ik kan, is door jullie!
Bedankt allemaal!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart voor in het Hilton Amsterdam