1

Onderwerp: Stel nou he...

Ik ga trouwen. En ik zou een bruidstaart voor mezelf willen maken.

Maar: overdag lopen er 80 man en 's avonds nog eens 280...

Is dat uberhaupt mogelijk? Of zit ik dan aan 3x 7 laags taarten ofzo?

Help me out please!! Wie heeft dit ooit al eens gedaan? :/

2

Re: Stel nou he...

Getrouwd met zoveel gasten? Ik niet :+

Maarre.. het slimst is om

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Lekker de taart overdag doen!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

4

Wij hebben de taart ook gewoon overdag gedaan. Heb mijn eigen taart gemaakt en wilde niet voor meer dan 200 man taart gaan staan bakken zo net voor mijn trouw. We hebben het toen opgelost door de taart als toetje te doen. Dus, alleen de daggasten hadden taart, scheelde mij enorm veel werk, maar ik had t

5

En als je een opdracht zou krijgen voor die 300 man? Zou je 'm dan aannemen? En zou je dan idd snijtaarten doen of toch voor de pracht en praal gaan?

6

Pracht & praal plus snijtaarten :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Wij hadden ook de bruidstaart als toetje. Verder hadden we op amuselepels ( van die grote hapjes lepels) allemaal hapjes taart gedaan zodat de avondgasten bij binnenkomst allemaal champagne met een lepeltaart kregen. Het resultaat was erg leuk en zo had toch iedereen taart gekregen.

8

Marianne schreef:

Pracht & praal plus snijtaarten :)

Inderdaad! :Y Daarbij - mijn persoonlijke mening ;) - vind ik bij taarten dus zelden "hoe groter, hoe mooier" :S Bij meer dan vijf lagen vind ik het meestal nog wel erg knap en indrukwekkend, maar niet perse mooier of stijlvoller dan drie of vier lagen :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>