1 Laatst bewerkt door jolanda71 (24-01-2010 13:13)

Onderwerp: Pokkemon en me eigenste verjaarstaart, met ....

Een gelatine strik.. En wat leuk om te doen. Had maar 1 sheet van de beurs meegenomen om te kijken of ik het wel leuk vond. Nou ja dus :D

Nee, de strik is niet klein, de taart is te groot :lol:

http://94.100.120.141/853150001-853200000/853198401-853198500/853198450_6_MiYT.jpeg

Deze is gevuld met Bananen-zwiterseroom en chocoladebc

Deze was voor een vriendje die ook gister jarig was. De taart is glutenvrij omdat zijn zusje het niet mag en dus ook mee kan eten van de verjaardagstaart van haar broertje.

http://94.100.122.86/853150001-853200000/853198201-853198300/853198274_6_XCVi.jpeg

Gevuld met zwitserse room. En niks anders want dat wilde hij niet.

Moet ik er natuurlijk wel bij vertellen dat ik met deze puzzel hulp gehad heb van Pooh. Thanks babe :lol:

Bedankt voor het kijken.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: Pokkemon en me eigenste verjaarstaart, met ....

Leuke taarten, vooral die van pokemon!

Groetjes Serife..

3

He hoi!

Leuke taarten! En met een gelatinestrik :) Ik had dat spul ook zien liggen op het DCE, was al erg benieuwd om er eens een taartje mee te zien, en zie daar....Jouw strik :Y Mooi effect!

Wat ik me nou heeeel erg afvraag he? Is dat nu echt eetbaar?Ik bedoel dan dat je het met smaak opeet. Lijkt me van niet. Toch?

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

heej....een taart kan toch nooit te groot zijn??!!! De sheet was gewoon veel te klein!!

Vind het wel bijzonder om te zien. Ben ook benieuwd of er nog meerdere creaties langs komen op het forum.

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

5

Jozien schreef:

He hoi!

Leuke taarten! En met een gelatinestrik :) Ik had dat spul ook zien liggen op het DCE, was al erg benieuwd om er eens een taartje mee te zien, en zie daar....Jouw strik :Y Mooi effect!

Wat ik me nou heeeel erg afvraag he? Is dat nu echt eetbaar?Ik bedoel dan dat je het met smaak opeet. Lijkt me van niet. Toch?

Nou ik ben het even voor je gaan proberen. Het is niet echt met smaak te eten.

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Marjommeke schreef:

heej....een taart kan toch nooit te groot zijn??!!! De sheet was gewoon veel te klein!!

Vind het wel bijzonder om te zien. Ben ook benieuwd of er nog meerdere creaties langs komen op het forum.

Ik heb ook mijn rozenmold vol laten lopen en die is ook erg leuk om te zien.

7

Jeuj!
Nou moet ik er ook wel even bij zeggen dat ze erg gaaf zijn, vooral de strik, volgens mij heb je de primeur :lol:
Die pokkedinges :grr: :+

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

Ja......je taart is inderdaad te groot! :lol:
Maar ik vind 'm wel errug mooi en strak. En heel erg leuk die strik, nog nooit eerder gezien.
Pokemon ook toppie!

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

9

Leuk, die Poohkemon!! :lol:

Geweldige taarten Jo, maar dat had ik op hyves al gezegd.
Jouw boodschap terug op hyves kwam duidelijk binnen.. :lol:

10

Gaaf die strik!

Ik zag laatst ergens een how-to voor een gelatine strik, zag er ook leuk uit

11

gaaf jolan! echt een cool effect! ik vind die stippen ook leuk, zo 3d met een bolltje eronder! :thumb:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

12

Leuk effect die strik, is net echt lint en je pokemon is gaaf!