1

Onderwerp: mijn eerste kroon (nog in aanmaak)

hello allemaal,

hier ben ik op mee bezig. het viel eerst niet mee maar na een half uur kreeg ik de smaak te pakken. er komen nog vele toevoegingen (juwelen zilver dust en zo) maak dit is hem tot nu toe.
ik hoor graag meningen en sugesties

http://foto-uploaden.nl/img/4/wubv62w.jpg

Re: mijn eerste kroon (nog in aanmaak)

ik ben nog niet zover, dus van mij geen tips, ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet als hij klaar is!

***Groetjes van Sonja***
Mijn taarten album! Hand made by Sonja

3

Leuke vorm, maar zijn de rolletjes niet een beetje dik/grof? Ben ook benieuwd naar het eindresultaat!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

4 Laatst bewerkt door bibo6c (19-01-2010 20:25)

Annemiek schreef:

Leuke vorm, maar zijn de rolletjes niet een beetje dik/grof? Ben ook benieuwd naar het eindresultaat!

dat heb ik bewust gedaan, heb zoiets op youtube gezien en vond het mooi er komen daarin ook juwelen.

k hoop da ie mooi wordt. het is namelijk voor mijn beste vriendin ;)

gr's
Hiba

5

Mooi hoor! Ik ben ook heel benieuwd, ik heb zelf nog geen kroon gemaakt.

6 Laatst bewerkt door Passie (19-01-2010 23:39)

Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!!
Volgens mij wordt het een prachtige bling-bling kroon. Volgens mij ben je prima op weg :Y

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

7

bedankt ,
ik hoop het ook want het wordt de eye catcher van de taart en CC. ga vandaag kijken of hij genoeg is gedroogd, zoja verder afmaken.

8 Laatst bewerkt door bibo6c (23-01-2010 17:09)

hello dames,
met tranen in mijn ogen, deel ik jullie mede dat mijn geliefde kroon gisteren,een uur voor het bezorgen van de taart, is overleden na een korte strijd met een gemene PECH. eerst was een stukje van de rechterkant gebroken, na een beetje huilen om al dat werk, heb ik besloten om het te proberen te repareren, ik had toch niks meer te verliezen, dacht ik.
dus ik effe naar badkamer om mijn gezicht te spoelen, loop terug naar de keuken, kijk effe onderweg naar de bank in de woonkamer en wat zie ik? MIJN ZOONTJE DIE OP MIJN KROON ZIT TE SNOEPPEN. dus ik weer in tranen uitbarsten en loop verder naar de keuken en wat zie ik? HIJ HAD OOK AAN DE TAART GESNOEPT. hij had bloemen een paar vlinders eraf gepluk. ik had bloemen en vlinders op voorraad dus kon ik wel de taart redden maar 't was voor mijn kroon helaas te laat. :( :( :( :(
ben wel van plan 'm weer te maken. heb de eerste foto nog wel.

gr's
Hiba

9

:nooo Wat zonde zeg!
Wat zal jij je rot hebben gevoeld. Iets in mij zegt dat ik ook eventjes medelijden moet hebben met jouw zoontje...

10

nou het viel wel mee. hij is maar 3 jaar en is niet gewend om bij mijn taarten te komen( alles met taarten doe ik na zijn bedtijd) maar deze keer had ik overdag de punten op de i's willen zetten en heb de taart op de keukentafel laat staan.

ik was wel kapot van, het was voor een suprise party voor mijn beste vrindin dus....

ik ga hem zeker nog een keer maken.

11

Ooooh meid toch!!!, kan me voorstellen dat de tranen over je wangen liepen hoor!. zo lief als die ukkie`s van 3 zijn, toch zou je ze met liefde achter het behang plakken he!.

12

Ooooooh, wat erg!!! Je was zo goed op weg.
Is het je nog gelukt om een andere taart te maken....., of was het over en uit?

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

13

ik kon de taart nog redden, door bloemen die ik op voorraad had en een zak icing die ik wilde meenemen naar de feest.

14

Balen, balen, balen zeg. Nou je weet dat ik weet hoe het is als op het laatste moment je tiara sneuevelt. Ik heb mij nu wel voorgenomen dat als ik weer eens een taart met tiara maak ik gelijk 2 of 3 tiara's maak. Op zich gaat het maken wel steeds sneller naarmate je het vaker doet dus dat zou dan geen probleem moeten zijn. Die tiara's zijn toch nog wel erg kwetsbaar.