Onderwerp: Keiharde botercr
Hoe krijgen jullie deze weer poederig??
Ik bewaar 'm al luchtdicht maar da's schijnbaar niet genoeg!
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Keiharde botercr
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoe krijgen jullie deze weer poederig??
Ik bewaar 'm al luchtdicht maar da's schijnbaar niet genoeg!
Bij mij is hij ook altijd wat hard, ik schraap er gewoon de hoeveelheid met een lepel uit en doe dit door de zeef en dan is hij weer prima!
Bij mij is hij ook altijd wat hard, ik schraap er gewoon de hoeveelheid met een lepel uit en doe dit door de zeef en dan is hij weer prima!
Doe ik ook, maar er blijven zoveel klontjes achter die ik niet meer klein krijg!
Ik doe het net als joynme. En ik heb er geen last meer van dat er klontjes achterblijven.
Ik druk de mix wel met een lepel door de zeef
Ik doe het net als joynme. En ik heb er geen last meer van dat er klontjes achterblijven.
Ik druk de mix wel met een lepel door de zeef
ikke ook
ik ook... toch klontjes die er niet door gaan!
ik ook... toch klontjes die er niet door gaan!
die laatste klontjes dan gewoon weggooien en er niet doordoen hoor!
Ik zet even de staafmixer er op als het 10 minuutjes getrokken heeft
Ik gebruik m'n vijzel! Wel met huishoudfolie erom heen, omdat ik het natuurlijk gewoonlijk voor kruiden enzo gebruikt. En mix met een kruidig smaakje willen we natuurlijk niet .
hoe komen er klontjes in de mix? door vocht? ik heb dat namelijk nog nooit gehad (even afkloppen )
Ik heb het ook en vind het super irritant. Ik snap ook niet waarom ze zoiets in een papieren zak doen!
Maargoed, als ik het heb geopend (voor het eerst) dan verpak ik daarna de zak in huishoudfolie, die doe ik dan weer in een plastic zak en ik moet zeggen dat het dan aardig klontvrij blijft. De klontjes zeef ik er idd ook uit.
hmmm ik weet t misschien al Ik koop mijn mix in een taartenwinkeltje in Burgum. Maar dit is wel dezelfde mix als van de webshop. Alleen doet zij de mix in een afsluitbare sealzakjes. Deze kun je geloof ik gewoon bij de Albert Hein kopen, maar de Action heeft ook grotere maten waar precies een zak in moet passen
Misschien hebben jullie iets aan deze tip. Ik denk iig dat je de botercrememix zo klontvrij kunt houden, maar gewoon in poedervorm
Wat lomp zeg, dat ik daar zelf niet aan denk. En ik hier maar moeilijk lopen doen...
gewoon met een deegroller/rolstok eroverheen rollen, weg klonten
ik bestel dit soort dingen dus niet meer bij deze webshop.. klinkt lullig, maar bc die hard wordt, banbetbakkersroom die al voor de datum zuur is als je het klaarmaakt...
nu haal of bestel ik het bij maak je taart, daar zit het gewoon in plastic en blijft het veel langer goed.
Ik heb dat ook gehad en kreeg mijn zak vergoed. Ze hebben als het goed is inmiddels andere zakken, met een extra vochtwerende binnenlaag.
Bij mij hetzelfde als bij Annemiek, al zat de mix die bij mij echt niet meer hanteerbaar was, al in de nieuwe (papieren) verpakking. Heb er in mijn mail die ik erover stuurde ook naar gevraagd, maar er werd aangegeven dat ze nu inderdaad een binnenlaag in de papieren zakken hebben zitten die gelijmd is, waardoor de mix nog beter tegen vocht bestand zou moeten zijn.
Toch heb ik ook liever een gesealde zak en was ik ook nog helemaal niet op het uitermate logische idee te komen om de mix zelf in zo'n zak te doen.
Ga gelijk morgen even overhevelen!
O en bij mij ging het inderdaad ook niet meer om klontjes die in een zeef of met een deegroller weggewerkt konden worden. De hele zak was 1 grote klont geworden en ik heb een verbogen mes overgehouden aan de pogingen om er iets vanaf te bikken .
O en bij mij ging het inderdaad ook niet meer om klontjes die in een zeef of met een deegroller weggewerkt konden worden. De hele zak was 1 grote klont geworden en ik heb een verbogen mes overgehouden aan de pogingen om er iets vanaf te bikken
.
Heb je dat vergoed gekregen trouwens?
Ik heb ook zo'n zak dus...
Daar staat tgrouwens weer op 2 minuten mixen en een kwartier laten staan, eerst was het weer een uur? Ik laat het toch maar een uur staan voor de zekerheid.
Of zou ik voortaan zelf iets maken voor dijkjes? Botercr
maak zelf altijd botercreme met banketbakkersroom en poedersuiker, op school doen we t met basterd maar ik heb hier geen hittebestendige beslagkom (ook nog aanschaffen dus)
Hallo!
Ik heb dus ook een zak botercrememix, houdbaar tot april 2011. Zitten nu allemaal klonten in!! Ben wel gaan mixen, ik dacht die klontjes er wel uit te slaan.
Ga straks te tip overnemen van die staafmixer... hopen dat t ook bij mij werkt.
Het werkt met de staafmixer!!!!!!!
Daarom maak ik nu swiss merengue bc. Ik was dat gedoe met die klontzak zo zat. En bbr, ik vind die van soezie lekkerder.
Heb het met de suikerbakkerspoeder dan weer niet terwijl je zou denken dat dat ook vocht aan trekt.
Denk wel dat ik het nog een keer weer ga bestellen want het is wel lekker spul. Maar dan gooi ik het bij aankomst gelijk in een bak met deksel.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Keiharde botercr