Onderwerp: Iemand een idee?????????
Ik zou voor een man een taart moeten maken die zijn hobby is zuilen maken....nu ik vind dat toch niet zo'n makkelijk thema is om te doen(ik dacht aan een man en een paar zuiltjes???)....iemand een idee!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Iemand een idee?????????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zou voor een man een taart moeten maken die zijn hobby is zuilen maken....nu ik vind dat toch niet zo'n makkelijk thema is om te doen(ik dacht aan een man en een paar zuiltjes???)....iemand een idee!!!!
Ik denk Ionisch, Dorinthisch, Karinthisch uit een historisch les kunstgeschiedenis...
Stapeltaart met Wiltonpilaren (lekker makkelijk)
En dan om het moeilijk te maken een man ertussen, die aan het hakken is op een pilaar, of zo iets?
Ik ben wel heel benieuwd naar het eindresultaat
Stapeltaart met Wiltonpilaren
(lekker makkelijk)
En dan om het moeilijk te maken een man ertussen, die aan het hakken is op een pilaar, of zo iets?Ik ben wel heel benieuwd naar het eindresultaat
Dat had ik in 1ste instantie ook voor gesteld, maar achteraf vond ik dat iets vrouwelijks hebben....en nu ik dat weer van een ander hoor zit daar wat in!!!
Zoiets?
Wauw die is mooi, bedankt dat jullie zo met me mee denken
Deze is ook leuk !
Wauw ja, maar ik moet hem maken voor een turkse heer ik denk niet dat die het koppeltje zo ziet zitten maar de rest kan ik zeer goed gebruiken.....die kruikjes zo voor de hand liggend en daar had ik nu niet aan gedacht, echt bedankt en kom maar op met jou ideeen maak ik er nog een prachtige taart van.... we hebben nog tijd tot half volgende maand
net alsof hij tussen wat zuilen staat (1 of 2 hele, een paar afgebrokkelde en wat omliggende?)
Leuke ideeen vind ik, ben heel benieuwd wat het gaat worden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Iemand een idee?????????