1

Onderwerp: werkbeschrijving Bert & Ernie boetseren

Wellicht laten mijn zoekfunctie vaardigheden te wensen over of wellicht staat het antwoord wat ik zoek er gewoon niet tussen. Boetseren was tot op heden niet zo mij ding maar wil toch een keer de uitdaging aan gaan. Voor een taart voor het zoontje van een vriendin ben ik dan ook op zoek naar een how-to van Bert & Ernie. Kan iemand mij in de goede richting wijzen of heeft iemand wellicht een kopie van de werkbeschrijving van de Doudah Sesamstraat kleifiguurtjes die een poos terug bij het Kruidvat werden verkocht?

2 Laatst bewerkt door rietchy (25-01-2010 16:27)

Re: werkbeschrijving Bert & Ernie boetseren

Ik ben ook nog maar een beginner en ben er gewoon zelf aan begonnen.

Had v

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

3

Dat ziet er goed uit! Wat dat betreft ben ik wellicht iets te onzeker en heb graag houvast.

4

Ik ben nieuw hier en het forum vind ik super. Weet alleen nog niet goed hoe ik zelf moet posten enzo. Nu zie ik hier iets over bert en ernie boetseren. Ik zou ook heel graag willen weten hoe ik dit kan doen. Wil graag een taart maken voor mijn zoontje zijn eerste verjaardag.

Alvast erg bedankt.

5

kim0612 schreef:

Ik ben nieuw hier en het forum vind ik super. Weet alleen nog niet goed hoe ik zelf moet posten enzo. Nu zie ik hier iets over bert en ernie boetseren. Ik zou ook heel graag willen weten hoe ik dit kan doen. Wil graag een taart maken voor mijn zoontje zijn eerste verjaardag.

Alvast erg bedankt.

Ik heb wat plaatjes uitgeprint als voorbeeld en ben gewoon begonnen.

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.