Onderwerp: Een groen grasveld met een huisje.
Hoera....ik mocht ook eens de teletubbies maken. Ik heb er lang op gehoopt. Ik heb sommige idee
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een groen grasveld met een huisje.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoera....ik mocht ook eens de teletubbies maken. Ik heb er lang op gehoopt. Ik heb sommige idee
hij is erg leuk geworden! een mooi vrolijke kindertaart
Ik geloof dat ik mezelf moet rapporteren. Ik moet natuurlijk in de stapelrubriek.
leuk is ie hoor! Die malletjes van de tubbies zijn ook zo leuk!
Heel erg mooi en je zon is echt super
Wat een leuke! De zon op deze manier is heel mooi gedaan en de tubbies zijn super!
Mooi! Wat leuk om die zon zo te doen.
Leuke taart!
Mooi strak ook
leuk die zon zo! een hele mooie tubbie-taart!
Als je teletubbie in je titel had gezet, had ik waarschijnlijk niet gekeken.. Maar dan had ik wel een hele leuke tubbie taart gemist!
Als je teletubbie in je titel had gezet, had ik waarschijnlijk niet gekeken.. Maar dan had ik wel een hele leuke tubbie taart gemist!
Ik vind het dan ook wel een beetje een uitdaging om een "spannende" topictitel te verzinnen. Ik word daar zelf ook altijd wel nieuwsgierig van.
Die zon heb ik ook weer van iemand hier gepikt hoor.
ik sla deze meteen op hoor...vind dit echt een super orginele uitvoering van de tubbies...hopelijk mag ik hem een keer maken zo......complimenten!!!
Erg leuk gedaan vooral die zon!!
Wat ontzettend leuk gedaan.
Superleuk! Ik lees hier iets over malletjes voor die Teletubbies... hoe, wat, waar??? Kun jij er meer over vertellen?
Wat een lieverd! Leuk hoe je die zon hebt gedaan!
Super!! helemaal leuk gedaan zo die zon!
Superleuk! Ik lees hier iets over malletjes voor die Teletubbies... hoe, wat, waar??? Kun jij er meer over vertellen?
We hebben ondertussen al mailcontact gehad maar voor degene die dezelfde vraag hebben. Ik heb de klei-mallen van Playdoh gebruikt. Ze zijn tegenwoordig erg lastig te vinden. Houd de tweede kans rubriek in de gaten en misschien vind je ze nog.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een groen grasveld met een huisje.