1

Onderwerp: Eerste stapel, eerste tiara, eerste heel veel!

Joehoe! Eindelijk mag ik ook hier posten: Ik heb mijn eerste stapeltje af! Het mag een klein wonder heten na alle drama's rondom het maken. ( De tiara waar ik zo trots op was brak kapot door ijn schuld, nu dus een slechte maar wel reserve erop. Slagroom om onduidelijke redenen vermoord) En tot slot een dochter die haar verjaardags taart zo graag wilde dat ze aan mijn arm bleef hangen en trekken terwijl  ik mijn icing mooi wilde wpuiten, hahahha! Daar was dus als enigste geen redding meer aan, jammer dan... Voor het eerste ook mijn taart in vieren "moeten" zagen omdat mijn kapsel zo hoor was, hihihi!
Vulling: Zwarte kersen en stracciatella slagroom.

http://94.100.121.22/852100001-852150000/852103601-852103700/852103677_5_u4N7.jpeg

Wees eerlijk wat je ervan vind hoor, mijn avond kan niet meer stuk en de verjaardag van Nina morgen ook niet, hahahha!

Groetjes, Marieke

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."

2 Laatst bewerkt door Kadohke (22-01-2010 19:13)

Re: Eerste stapel, eerste tiara, eerste heel veel!

Ik vind em prachtig!! Je kussen effect is super gelukt en erg gaaf zo op paarse fondant. Mijn enige tip voor je is....oefen met je spuitwerk. Ik kan zien dat je je spuitmondje tegen de taart hebt gehouden. Je moet het spuitmondje een stukje van de taart afhouden en de icing als het waren op de taart laten vallen/glijden. Zo blijft de dikte mooi egaal. Verder kun je voordat je gaat spuiten met een naaldje het patroon aanbrengen op de taart, hoef je het alleen maar over te spuiten!!

Fijne verjaardag morgen ;)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Hij is erg leuk Marieke!
Super strak en je patroon zit er heel mooi op!
Gefeliciteerd met je dochter!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

4

Prachtige kusseneffect. Mooie taart. Gefeliciteerd met je dochter.

zo dat kussen heb je mooi gedaan. Dat lukt mij nou niet he... Heb je het uit de hand gedaan of met een malletje

6

OOOOOHHHHH, ik wil ook, ik wil ook. Mijn dochters zijn pas in oktober jarig en ik wil zoooo graag zo'n taart voor ze maken.

Hij is super !!!!!!

Durf te genieten van het leven!!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=TITBXTNT

7

vind hem heel mooi hoor. Je kusseneffect is echt prachtug geworden en je tiara is ook mooi hoor

Veel liefs Rafaëla

8

Helemaal geweldig! :thumb:

9

Ik sluit me bij kadohke aan
Ik vind het een erg leuke tijd
Alleen erg jammer van je spuitwerk

A new hobby, a new challenge

10

Echt een super taart! Vraag van een beginner: hoe krijg je zo'n kusseneffect??! is dat zelf knutselen of zijn daar ook handigheidjes voor?