1

Onderwerp: Puzzel plaatje Blond Amsterdam

Hallo,

Ik wil een taartje maken voor een zwangere vriendin. Ik wil hiervoor een plaatje gebruiken van blond waarbij ik ook een dikke buik kan maken.
Kan iemand mij aan een plaatje helpen of hebben jullie tips?

Ik heb al flink gezocht via google......

Groetjes Sandra

2

Re: Puzzel plaatje Blond Amsterdam

Ik heb laatst een leuk plaatje gevonden door te zoeken naar 'ansichtkaarten blond amsterdam'. Er zijn een aantal webshops die ze verkopen, met voorbeeldplaatjes. Als je die wat uitvergroot, zijn ze prima te gebruiken! Heb zo helaas de link niet meer, maar via Google vind je ze vast wel!

3

Ik heb laatst een mailtje gekregen met heeeeeel veel blond plaatjes, volgens mij niet met een zwangere, maar dat lijkt me niet zo moeilijk om dat er dan zelf van te maken.
Mail me maar als je wilt dat ik ze naar jou toe mail.

Groetjes Sharon.

sharonvb schreef:

Ik heb laatst een mailtje gekregen met heeeeeel veel blond plaatjes, volgens mij niet met een zwangere, maar dat lijkt me niet zo moeilijk om dat er dan zelf van te maken.
Mail me maar als je wilt dat ik ze naar jou toe mail.

Groetjes Sharon.

Was die mail met heeeeel veel blond plaatjes misschien van mij?
Ik denk dat ik zeker 100 mailtjes gekregen heb op mijn aanbod, dus Sharon, pas op wat je hier schrijft, nu weten ze jou ook te vinden!

Nu maar af wachten op de BLOND parade, ik heb volgens mij nog niets voorbij zien komen!

***Groetjes van Sonja***
Mijn taarten album! Hand made by Sonja

5

Via webshops heb ik ook gezocht maar vaak kun je de afbeeldingen dan niet kopieren.
Sharon, ik stuur je een mailtje. Bedankt!

6

Ja Sonja, die mail was idd van jou!
Maarre, het is dus niet de bedoeling dat iedereen mij nu gaat mailen!!! Ben nog steeds bezig met het afhandelen van de andere dingen. :s

7

sharonvb schreef:

Ja Sonja, die mail was idd van jou!
Maarre, het is dus niet de bedoeling dat iedereen mij nu gaat mailen!!! Ben nog steeds bezig met het afhandelen van de andere dingen. :s

Haha sorrie sharon, Ik heb je ook net gemaild!