Re: hema bakblikje 16 cm
hoi,
nieten olga? vind dat een beetje link met die hete temperaturen of ligt dat aan mij???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hema bakblikje 16 cm
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi,
nieten olga? vind dat een beetje link met die hete temperaturen of ligt dat aan mij???
hoi,
nieten olga? vind dat een beetje link met die hete temperaturenof ligt dat aan mij???
ik heb nog nooit enige tekenen van te grote verhitting gezien. een bakblik vliegt toch ook niet in de fik, is zelfde spul. er zitten geen schroeiplekken of iets op het bakpapier dus ik ga er vanuit dat het goed gaat. wij hebben een hete lucht oven weet niet of gasoven anders is. En het lijkt me dat bakpapier ook wel ergens tegen kan.
Wat is een meppertje????
En hoeveel mix en ei en water doe je dan in dat bakblikje? Uiteraard ook de rand verhogen neem ik aan.
Een meppertje is een taart voor de kleine om kapot te meppen-graaien. Zonder de grote mooie taart kapot te maken. Meestal in style opgemaakt zoals de grote taart.
Ik vul hem tot de helft met mix en haal dat van de het deeg van de grote taart af. Het gaat om een klein beetje. Twee opscheplepels ongeveer. Ik doe geen papier erin om de rand te verhogen. Het gaat echt om een klein taartje.
Gr Esther
Ik heb nu ook al 3 taartjes met dit bakblikje gemaakt en vond het ideaal!
Je haalt er 6 ruime stukken uit...dus een mooi formaatje om cadeau te doen.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hema bakblikje 16 cm