Onderwerp: pff inspiratieloos hellup
Hallo allemaal,,
Weet even niet of ik goed sta, hoop van wel
Ik ben totaaaal inspiratieloos op moment. Ik moet cupcakes maken voor een geboorte van een jongen, zoek echt al 1,5 uur op internet naar leuke idee
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » pff inspiratieloos hellup
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,,
Weet even niet of ik goed sta, hoop van wel
Ik ben totaaaal inspiratieloos op moment. Ik moet cupcakes maken voor een geboorte van een jongen, zoek echt al 1,5 uur op internet naar leuke idee
Ik was nog aan het twijfelen, maar bedankt tirza voor t verplaatsen
Niemand??
Bij de action heb je leuke stempeltjes met speen etc voor 80 cent ofzo, misschien een idee?
Anders maak je een aantal blauwe cupcakes met blauw/witte muisjes en een paar blauwe met zo'n babyhoofdje erop
Daar hoef je geen malletje ofzo voor te hebben
en dan nog een aantal witte met blauwe strik erop
succes
PS via google als je dan op baby boy cupcakes en op afbeeldingen zoekt kun je wat inspiratie opdoen.
Hey doran,,
Ik heb echt kaai veel gekeken op google en cakecentral enzo. maja heb dus niks leuks kunnen vinden. Ga idd maar een blauwe strik maken en zelf proberen een rompertje uit te snijden
Bedankt nog voor je reactie!!
mavis, bij de xenos in de stad hebben ze suikerfiguurtjes, bijv. beertjes , heel schattig, als je heel snel leuke cupcakes wilt maken ?
mavis, bij de xenos in de stad hebben ze suikerfiguurtjes, bijv. beertjes , heel schattig, als je heel snel leuke cupcakes wilt maken ?
Hihi ben te lui om naar de stad te gaan, woon namelijk in noord
Maar bedankt voor je mail!!!
en als je nou eens googelt op baby clipart? Dn zie je best wel leuke plaatjes die je kunt maken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » pff inspiratieloos hellup