1

Onderwerp: Paars/zwarte dummie voor psz ?!?

Hallo allemaal,

via Bakken voor anderen kreeg ik een opdracht voor een dummie voor een peuterspeelzaal.

Ik heb die mevrouw mijn website doorgegeven en ze vond mijn paars/zwarte taart wel wat. Ik heb nog gevraagd of ze dat wel de juiste kleuren voor een psz vond, maar ze bleef erbij dat ze dat een hele mooie taart vond.

De klant is koning, dus dit is het resultaat geworden:
http://i46.tinypic.com/2rcmz2v.jpg

Bedankt voor het kijken en tot de volgende taart!

Groetjes,
Kirsten

Knuppels en rusjes,
Kirsten

2

Re: Paars/zwarte dummie voor psz ?!?

Ik vind het ook altijd een mooie combi maar voor een psz zou ik ook kiezen voor meer en fellere kleurtjes. Maar net wat je zegt; klant is.....

3

Je "taart" is erg mooi!
Vind de keuze van de opdrachtgeefster echter totaal misplaatst als het echt voor de psz moet zijn... :S
Maar neemt niet weg dat je een mooi plaatje hebt gemaakt hoor!!!!

"Begin de dag met een dansje..."

4

Prachtige dummy, maar ik vraag me inderdaad af of de peuters 'm ook leuk gaan vinden?!? Ik denk dat de peuterjuf 'm eigenlijk voor haar zelf zou willen hebben. ;-)

5

megan schreef:

Prachtige dummy, maar ik vraag me inderdaad af of de peuters 'm ook leuk gaan vinden?!? Ik denk dat de peuterjuf 'm eigenlijk voor haar zelf zou willen hebben. ;-)

Dit dacht ik nu ook.
Kindertjes gaan toch echt voor wat vrolijkere kleurtjes.

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

6

Ik vind het een erg mooie taart, maar..
echt niet geschikt voor een psz! Jammer dat de klant dat niet zag :(

Maar zoals ik al zei, het is een hele mooie dummie!!

Groetjes Laura!

Aha daar waren de grijze (toch) letters voor??!!

Mooie taart, meer een chice meidentaart dan voor een psz. Maar ja, klant is koning.
Maar ik dat de peutertjes wel hun ogen uit zullen kijken.

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

8

Ik vind het echt een prachtige taart!!!! Supermooi! Vind de kleurencombi ook erg chique.

Maar voor een peuterspeelzaal...........? Tja, dan ga je toch voor de vrolijke kleurtjes....

Groetjes San

9

ik vind dat je een hele mooie taart hebt gemaakt, maar ik vind hetzelfde als de anderen.
maargoed, de klant is koning...

...Rozengeur en Marsepein...

10

slagroomtoefje schreef:

Aha daar waren de grijze (toch) letters voor??!!

Idd, om ze mooi zilver te krijgen vind ik het mooier om grijze fondant te gebruiken dan witte....

Zo zie je maar waar de freubelavondjes goed voor zijn!!

Knuppels en rusjes,
Kirsten

11

Aan de taart mankeert nix, die is heel mooi maar ook ik vind het nix voor de peuters. Wat ik me nou afvraag, als die waxine lampjes ff branden en ze branden later meer op..........smelt dan het fondant er niet omheen weg?

12

Mooie taart hoor, is deze trouwens helemaal van fondant gemaakt? Zit er namelijk ook over na te denken een dummie voor de psz van mijn dochter te maken.

13

@ smarianne: ik zou eigenlijk niet weten of de fondant (in dit geval marsepein) wegsmelt. Ik ga er maar van uit dat de kaarsje niet zo heel erg lang branden. het gaat er volgens mij voornamelijk om dat de kids een liedje zingen en de jarige de kaarsjes uitblaast. Maar ik zal thuis eens een kaarsje versieren met fondant/marsepein en dan kijken wat er gebeurt.

@ cis78: ik heb de dummies dus bekleed met marsepein. Ik had er eigenlijk helemaal niet bij nagedacht dat fondant beter zou zijn.

Knuppels en rusjes,
Kirsten

14

Wat chic!!

15

super leuke dummie hoor...

16

mooie dummy hoor, ben het met de andere eens.. niet voor een psz

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

17

'n beetje vreemd, maar wel errug ..... leuk!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl