1

Onderwerp: Biscuit vraag

Ik heb al tig biscuit's gebakken maar had nu het probleem dat ik niet aan eieren kon komen en nog vier normale had en hier 3 dubbeldooiers bij heb gedaan voor een biscuit van 28 cm. Nu had ik ipv een compacte massa na het mixen een vloeibare massa.. Komt dit nog goed of moet ik een nieuwe gaan voorbereiden?

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

2

Re: Biscuit vraag

Ik zou het gewoon proberen!
Ik heb nooit eieren met dubbele dooiers maar bak hem gewoon, misschien is hij wel heerlijk !

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

3

Volgens mij is dat echt veel te veel ei. Dat de mix vloeibaar is zegt al genoeg. Ik denk niet dat ie nog te redden is, het wordt een soort van grote omelet als je het gaat bakken. Je kunt de eieren beter wegen voortaan!

4

denk dat ik inderdaad blond ben geweest.. volgens mij heb ik dezelfde hoeveelheid ei als mix gedaan haha... biscuit is niet gerezen, ziet er wel superstrak uit maar de onderkant is hard lijkt idd op een gebakken ei haha... heb al een tweede poging in de mixer inmiddels.. nu hopen dat dit lukt...

bak voor ht eerst ook met soeziemix aangezien de bestelling nog niet binnen is.

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy