1

Onderwerp: help bruiloft...?

hallo allemaal,
ojee, :/ ik heb heel waarschijnlijk mijn eerste opdracht binnen voor 100 cc's voor een bruiloft, met een toef botercreme maar hoeveel heb ik hier voor nodig????????? is het recept van de site ook een lekkere, ik gebruikt altijd die van wilton? maar kan hem natuurlijk ook zelf maken!
wie kan mij aan de antwoorden helpen?!!!
groetjes joyce

2

Re: help bruiloft...?

Zoek ff naar het recept van de red velvet cupcakes hier op het forum. Daar staat het recept voor vanille cream frosting bij, met hoeveelheid cupcakes.
En die is lekker!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

zoals de forum categorie 'show-off' doet vermoeden, zijn die rubrieken alleen om je eigen creaties te showen.

Het is raadzaam om de rubriekstitels, -omschirjvingen en de bijbehorende sticky's te lezen.

[move]---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Red velvet cupcakes met de vanilla cream frosting zijn inderdaad een echte aanrader! Het recept hiervan staat in de rubriek 'ingezonden recepten'.
Verder zou je ook nog een toef van botercreme kunnen spuiten, maar wel de mix voor botercreme gebruiken, die is erg lekker. Een andere optie is merenguecreme, die is gemaakt met eiwitten.

Groetjes Laura!

5

bedankt allemaal voor je reactie en sorry :o dat ik hem in de verkeerde rij had geplaatst! ga ff kijken bij de merenquecreme en vanille frotsting!
gr. joyce