Onderwerp: vlinders maken van icing
wat is de hoeveelheid van icing dat je kan maken er staat alleen een grote hoeveelheid heb echt maar weining nodig voor een paar vlinders stuk of 5 wie kan mij helpen
groet diantha
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » vlinders maken van icing
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat is de hoeveelheid van icing dat je kan maken er staat alleen een grote hoeveelheid heb echt maar weining nodig voor een paar vlinders stuk of 5 wie kan mij helpen
groet diantha
al je de icing met plactick afdekt en in een lucht dicht doos je in de koelkast zet kun je het maanden bewearen
hier heb je leuke how to video. gebruik dat ipv een glazen kom een tupperware
100 gram mix plus 7 gram water, evt water toevoegen om het dunner te krijgen of poedersuiker om het dikker te krijgen.
niet maanden bewaren hoor royal icing in plactic bakje, verhoudfolie erop leggen, beetje aanduwen dat het op de icing ligt en dan dekseltje erop. 2 weken maximaal
heeft iemand een mooi plaatje van een vlinder mail dat dan als je blieft even kan niks vinden op internet je kan mailen naar dianthabouman@hotmail.com al vast bedankt
kan iemand mij ook een plaatje van een mooie vlinder mailen?
als je geen mix gebruikt, wat zijn dan de hoeveelheden peodersuiker en water en eiwitpoeder??? Ik wil ook niet meer dan 5 vlinders.
welke dikte moet je hebben van de icing om vlinders op te vullen wanneer je het randje al gespoten hebt? Vloeibaar?
Ik begrijp de procedure niet. Dit is wat ik ervan begrijp.
De rand van de vlinder spuiten met dikke icing. Laten drogen en dan opvullen met vloeibare icing. Laten drogen en dan versieren met dikke icing. Klopt dit of versier je tegelijk met het opvullen??
kan iemand mij aub helpen. Het is mij allemaal nog onduidelijk
alvast bedankt!
het recpet (zonder mix dus) staat in de link balk bij recepten.
voor lijnen spuiten moet je pieken kunnen trekken van de royal icing, voor het opvullen moet het vloeibaar zijn, zoals yoghurt zeg maar.
verder is het gewoon proberen en ervaren
het recpet (zonder mix dus) staat in de link balk bij recepten.
voor lijnen spuiten moet je pieken kunnen trekken van de royal icing, voor het opvullen moet het vloeibaar zijn, zoals yoghurt zeg maar.
verder is het gewoon proberen en ervaren
dank je! je bent een schat!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » vlinders maken van icing