Onderwerp: 1e keer puzzelen...
en ben best trots op mijzelf! Deze blond komt op de verjaardagstaart van mijn moeder...Ben zo blij met mijn sugarcraftgun 

Volgende week komt ze op een taart.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 1e keer puzzelen...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en ben best trots op mijzelf! Deze blond komt op de verjaardagstaart van mijn moeder...Ben zo blij met mijn sugarcraftgun 

Volgende week komt ze op een taart.
Dat is knap voor een eerste keer, mag je helemaal terecht trots op zijn 
Dat is knap voor een eerste keer, mag je helemaal terecht trots op zijn
Dank je..en dan te bedenken dat ik vroeger een hekel aan kleien had 
Dank je..en dan te bedenken dat ik vroeger een hekel aan kleien had
Ja maar die moest je steeds weer bijeenrapen wanneer je klaar was, deze mag op een prachtige taart liggen pronken... tot hij opgegeten word 
Lang leve de sugargun, dat ben ik helemaal met je eens!
Ik vind je puzzelplaatje super, h
eilathan schreef:Dank je..en dan te bedenken dat ik vroeger een hekel aan kleien had
Ja maar die moest je steeds weer bijeenrapen wanneer je klaar was, deze mag op een prachtige taart liggen pronken... tot hij opgegeten word
Ik mag er nog een week van genieten, iedere dag even stiekem in het tupperdoosje kijken of ze nog wel lacht 
Lang leve de sugargun, dat ben ik helemaal met je eens!
Ik vind je puzzelplaatje super, h
Mooi gedaan, ben benieuwd naar de taart
maak je de zwarte lijntjes dan inderdaad met een sugargun? Ik heb vandaag ook voor het eerst geprobeerd een puzzelplaatje te maken, maar lukt niet echt...zucht.
maak je de zwarte lijntjes dan inderdaad met een sugargun? Ik heb vandaag ook voor het eerst geprobeerd een puzzelplaatje te maken, maar lukt niet echt...zucht.
Ik heb eerst alle kleuren gedaan met hier en daar ruimte ertussen gelaten voor de zwarte lijnen, die ik met het kleinste gaatje van de sugargun gemaakt heb.
Het viel mij niet tegen voor een eerste keer puzzelen.
Ze is geweldig geworden!
Wauw mooi gepuzzeld! Had de sugergun al boven aan mijn verlanglijst staan maar ben overtuigd ga m echt volgende keer mee bestellen!
Wauw mooi gepuzzeld! Had de sugergun al boven aan mijn verlanglijst staan maar ben overtuigd ga m echt volgende keer mee bestellen!
Oh daar zal je geen spijt van krijgen!!!
Mooi gedaan zeg!
Zo'n sugargun moet ik me ook nog eens aanschaffen geloof ik 
Wat goed gedaan voor een 1e puzzel, heel mooi plaatje!
Ik heb gelijk een sugargun besteld na mijn 1e taartje, die had ik echt gemist bij het maken van mijn BLOND taartje.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 1e keer puzzelen...