1

Onderwerp: Bedanktaartje voor pc nerds :D

heb de bedrijfsnaam beetje crea vertaald, want is n-tree en wordt op z'n hollands uitgesproken maar heb er gewoon tree dus boom van gemaakt :D
Moest toch m'n houtnerfrollertje es uitproberen,en 't vlindertje

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

2

Re: Bedanktaartje voor pc nerds :D

Hihi, tis een Rebus waar ik even over moest nadenken, maar vind hem super orgineel!

Groetjes San

3

Ha, ik  moest er ook even goed lezen en nog een keer maar ik vind je taart echt heel erg leuk!

4

Heel leuk! Die boom is mooi geworden met die leuke bloemetjes. Die rand vind ik apart, waarmee heb je die zo gekregen? Vraag van een beginner......

5

Esther68 schreef:

Heel leuk! Die boom is mooi geworden met die leuke bloemetjes. Die rand vind ik apart, waarmee heb je die zo gekregen? Vraag van een beginner......

dat randje langs de bovenkant is gemaakt met een crimper (zie webshop ;))
ik moest er wel even aan wennen en voelde best eng want je "knijpt als het waren het randje van je marsepein bij elkaar,w as toch een beetje bang dat het zou gaan scheuren maar dat gebeurde gelukkig niet :D

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

6

zo gebruik je die crimpers dus! ik vroeg me al de hele tijd af wat je er nou precies mee deed, maar met jouw taart wordt het me in 1x duidelijk! het geeft wel een grappig effect!

7

Ik dacht dat het misschien met een soort uitsteker gedaan was, en dan steeds erin drukken of zo. Maar hoe je nou idd die crimpers gebruikte, wist ik ook niet.

orgineel vertaald
ziet er gezellig uit hoor