Onderwerp: grijze kleur???
Weet iemand of ik ook grijs kan maken zonder zwart heb namelijk geen zwart en zou zo graag ff een keer muisjes willen proberen te maken.....Iemand een idee???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » grijze kleur???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet iemand of ik ook grijs kan maken zonder zwart heb namelijk geen zwart en zou zo graag ff een keer muisjes willen proberen te maken.....Iemand een idee???
tja dan moet je echt zwart aanschaffen.. of een stukje voorgekleurd marsepein of fondant kopen en mengen met wit..
capsules van Norit kopen, en dat poeder erdoor kneden. ja die diarree pillen, en nee dat is niet slecht voor je.
hahaha maar wat een goede tip zeg hihihi vind erg leuk bedacht volgens mij heb ik er nog wat thuis liggen!!!!Ga proberen tnx
capsules van Norit kopen, en dat poeder erdoor kneden. ja die diarree pillen, en nee dat is niet slecht voor je.
Het klinkt vies, maar het klopt echt
De muisjes bij de Asspoesterjurk van Wendy zijn volgens mij bruin.... veldmuisjes!
er zijn ook witte muisjes hoor
als het alleen maar om te oefenen is
maakt de kleur niet uit toch?
Ja maar als ze mooi worden komen ze op een taart hahah dus en oefenen maar ook wel een beetje voor het echie!!!Maar inderdaad bruin is ook een idee Tnx maarweer
geen zwarte kleurstof gebruiken, dat had ik gedaan en dat werg paars..
geen zwarte kleurstof gebruiken, dat had ik gedaan en dat werg paars..
Dan had je niet de goede zwart, want bij mij wordt het absoluut grijs! Ik heb black extra van sugarflair. Die hebben ze ook in rood en foliage green. SUPER!
eiland schreef:geen zwarte kleurstof gebruiken, dat had ik gedaan en dat werg paars..
Dan had je niet de goede zwart, want bij mij wordt het absoluut grijs! Ik heb black extra van sugarflair. Die hebben ze ook in rood en foliage green. SUPER!
Ik heb de gewone "black" van Wilton en dat wordt ook echt grijs.
Tnx volgende keer toch gewoon de black bestellen dus
In een kleurschema staat bij zilver 1 druppel royal blue en 1 druppel zwart (dan hoeft er niet zoveel Norrit in hihihi raar idee hoor).
ik heb hier ook zwart van amirican color
maar de mijne is donker met paars roze en alle kleuren van de regenboog maar er komt geen grijs
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » grijze kleur???