1

Onderwerp: Vandaag mijn nieuwe spulletjes binnen gekregen

en dat moet dan natuurlijk meteen uitgeprobeerd worden! hihi
CC'jes gevuld met aardbeienjam.
Je ziet het op de foto niet zo goed (zeg maar gerust helemaal niet goed) maar het witte fondant is bewerkt met een stempelroller van Xenos.
De roze bloemetjes zijn gemaakt met de margrietjes-uitstekers. Ik heb hiervoor witte fondant roze gekleurd met wilton kleur gel. Een paar roze handen verder is het uiteindelijk toch mooi roze geworden hihi
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6GUM8MAU.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4YRYVPXZ.jpg

in mijn dromen maak ik de mooiste taarten...
Ook voor printjes op icing en frosty!

2

Re: Vandaag mijn nieuwe spulletjes binnen gekregen

Ze zien er leuk uit!

3

Mooi gedaan  :) Leuk he nieuwe spulletjes? Ik word dan ook altijd meteen enthousiast als er weer een bestelling binnen is gekomen haha.

..: Liefs Ingrid :..

4

Het is bijna een feestje! En altijd weer een goed excuus om taart of cc'jes te bakken! haha

5

Leuk geworden hoor!
enehhhh...tegen verkleurde handen ...als je je fondant/marsepein gaat kleuren ff handschoentjes aandoen! ;)

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

6

welke uitsteker heb je gebruikt voor het rondje met de ribbels? het setje metaal geribbelde of niet?

over het kleuren ik kleur altijd zonder handschoenen en heb weinig last van gekleurde handen ik vet mijn handen altijd een beetje in met crisco. als je hele droge handen hebt blijft de kleur idd op je handen zitten.

7

jolanda80 schreef:

welke uitsteker heb je gebruikt voor het rondje met de ribbels? het setje metaal geribbelde of niet?

over het kleuren ik kleur altijd zonder handschoenen en heb weinig last van gekleurde handen ik vet mijn handen altijd een beetje in met crisco. als je hele droge handen hebt blijft de kleur idd op je handen zitten.

Ik heb inderdaad een geribbeld rondje gebruikt. Deze zat met nog 2 kleinere rondjes in de set van 25 uitstekers die ik vorige week bij de aldi heb gekocht voor heel weinig geld!
En ik heb de handschoenen al bij mijn spullen gedaan, om nou iedere keer aan mijn handen te zien welke kleur ik heb gebruikt :/ hihi

8

Leuke cuppies!

9

Leuke geworden!

Dus je hebt je bestelling binnen, heel mooi.
Ik heb gisteren mijn bestelling ook binnengekregen maar nog niet zo fanatiek aan de slag gegaan.

De bloemetjes blijven echt lief he..

Groet
Marjolein

10

Leuke cupcakes!! Heb de rollers van de Xenos ook maar eigenlijk nog niet gebruik voor cupcakes, binnenkort ook eens even proberen...

Groetjes Danielle