Onderwerp: Resultaat van workshop DCE
Met dank aan Anneke en Sabrina en Chantal
En dan hier het resultaat van mijn dochter Sharon

Sharon heeft thuis ook nog geoefend

En Mijn resultaat in rose/rood en de witte thuis gemaakt

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Resultaat van workshop DCE
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Met dank aan Anneke en Sabrina en Chantal
En dan hier het resultaat van mijn dochter Sharon

Sharon heeft thuis ook nog geoefend

En Mijn resultaat in rose/rood en de witte thuis gemaakt

leuk gedaan
Wat zijn ze schattig!
(cedcait/chantal....)
Wat zijn ze schattig!
(cedcait/chantal....)
Dank je wel Petra.
Cute!!!
leuk heb je ook een foto van de voorkant van de witte???
leuk heb je ook een foto van de voorkant van de witte???

zo schattig h
Hoe krijg ik de foto groter ?? Iemand heeft de bovenste 3 foto's vergroot !!!
Leuk, zeg die kitty's... Ik weet zo niet hoe je je foto's moet vergroten... Ik heb juist altijd hele grote foto's die ik juist verklein (programma staat op mijn pc)... Dan zet ik ze in mijnalbum en dan is het een kwestie van de link kopi
Leuk, zeg die kitty's... Ik weet zo niet hoe je je foto's moet vergroten... Ik heb juist altijd hele grote foto's die ik juist verklein (programma staat op mijn pc)... Dan zet ik ze in mijnalbum en dan is het een kwestie van de link kopi
Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.
hoi hoi
ik ben degene die naast je zat je dochter zat naast jouw julie hadden net de cc workshop gedaan toch??
leuk dat ik je daar gezien heb haahah
leuke bedankt voor de voorkant vind het echt een schatje
hoi hoi
ik ben degene die naast je zat je dochter zat naast jouw julie hadden net de cc workshop gedaan toch??
leuk dat ik je daar gezien heb haahah
leuke bedankt voor de voorkant vind het echt een schatje
Ik had al op je site gekeken en daar kwamen wat foto's voorbij waarop ik je herkende.
Zie je de 9e
Wat heb je thuis nog leuke dingen gedaan. Ik was ook op de DCE en volgens mij zat ik tegen over je met de hello kitty workshop
Mijn kitty heeft alleen de terugreis niet helemaal overleeft, dus durf ik niet meer te posten.
Wat heb je thuis nog leuke dingen gedaan. Ik was ook op de DCE en volgens mij zat ik tegen over je met de hello kitty workshop
Mijn kitty heeft alleen de terugreis niet helemaal overleeft, dus durf ik niet meer te posten.
Mijn Kitty was ook behoorlijk beschadigd, vandaar ook een extra bloemetje op het jurkje en heb thuis een nieuw hartje moeten maken.
Na de opknapbeurt zijn ze toch heel leuk geworden.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Resultaat van workshop DCE