Re: DCE wedstrijd venetian masquerade
Vind hem super, en mij klinken de vullingen wel heerlijk, maar ach smaken verschillen!
Maar je taart zelf is WAUW!!
Groetjes, Ienke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » DCE wedstrijd venetian masquerade
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vind hem super, en mij klinken de vullingen wel heerlijk, maar ach smaken verschillen!
Maar je taart zelf is WAUW!!
Doet me goed.....had toch best een deukje opgelopen!
Oh dat is toch helemaal nergens voor nodig! De taart is in ieder geval prachtig!
(en ik kan je wel stiekum verklappen dat mijn rapport van het proeftaartje van T&T '09 echt heeeeeeeeel dramatisch was...hahaha, kan er nu ook gelukkig hard om lachen, volgens mij was dat kapsel niet gerezen en dus niet gaar, de commentaren van de jury waren echt dramatisch, maar ik leef ook nog ! )
jammer dat je niet gewonnen hebt. ik vind het iig een hele mooie taart.
Deze vond ik persoonlijk echt de mooiste, de andere taarten waren ook waanzinnig, maar deze kleurcombi stond mij het meeste aan.
Ik heb hem zaterdag samen met mijn zusje in het echt kunnen bewonderen en wij vonden hem beiden helemaal super!
severn schreef:Doet me goed.....had toch best een deukje opgelopen!
Oh dat is toch helemaal nergens voor nodig! De taart is in ieder geval prachtig!
(en ik kan je wel stiekum verklappen dat mijn rapport van het proeftaartje van T&T '09 echt heeeeeeeeel dramatisch was...hahaha, kan er nu ook gelukkig hard om lachen, volgens mij was dat kapsel niet gerezen en dus niet gaar, de commentaren van de jury waren echt dramatisch, maar ik leef ook nog !)
Dank je wel!!!
Ik denk dat het aan het tremperen lag!
Maar weet je, ik ga het volgende keer helemaal anders aanpakken......ga gewoon voor mijn eigen lievelings smaakjes......die vinden anderen vaak ook waanzinnig lekker!!
Ben helaas niet op DCE geweest en moet het daarom met de foto's doen
Vind dit echt een juweeltje, prachtige kleurtjes, niet teveel toeters en bellen, echt helemaal mijn smaak gewoon een plaatje!!!
Ja en over smaak gesproken, dat herken ik helaas ook hele hoge score bij T&T 2008, maar de smaak trok het helaas helemaal omlaag. Ook ik had bedacht iets nieuws te proberen
Ben helaas niet op DCE geweest en moet het daarom met de foto's doen
Vind dit echt een juweeltje, prachtige kleurtjes, niet teveel toeters en bellen, echt helemaal mijn smaakgewoon een plaatje!!!
Ja en over smaak gesproken, dat herken ik helaas ook
hele hoge score bij T&T 2008, maar de smaak trok het helaas helemaal omlaag. Ook ik had bedacht iets nieuws te proberen
Hihihihi....tja ik heb een wijze les geleerd hoor.....geen nieuwe dingen proberen op een wedstrijd proeftaart!
Ach, in het vervolg vergiftig ik eerst mijn eigen proef persoon (lees: mijn man ) en daarna schotel ik het de jury pas voor!!
Prachtige taart. Wow.
OMG wat een supermooie taart! Jammer dat de jury hem niet lekker genoeg vond, anders was je vast in de prijzen gevallen! Ik vind hem iig SCHITTEREND! Echt een taart om trots op te zijn hoor!
Wauw wat een prachtige strakke taart, ik vind hem heel mooi!
Ik vond het zo'n mooie taart, jammer dat je proeftaartje niet is bevallen. Leuk je te hebben gesproken.
Wowie! En op de laatste foto zie je de diepte inderdaad goed duidelijk. Allemachtig wat een werk zul je eraan gehad hebben zeg....
wel een ontzettend mooie taart zeg wauw!!!!
Erg mooi! Jammer dat die niet in de smaak viel
Smaken verschillen, maar ik vond hem er in elk geval wel prachtig uitzien!
Wat een hemelse taart om te zien. Echt prachtig gemaakt.
Ik vind hem schitterend : prachtige rand, heel strak en heel stijlvol qua kleuren. Jammer dat de jury je proeftaartje niet lekker vonden maar daar word je taart niet minder mooi van!
Hertje, dankjewel voor de andere foto! Nu zie je de details inderdaad veel beter! Severn, ik vind het jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen, want ik vind je taart een absolute winnaar!
oooh prachtig sabrina!!! heel mooi en gedetailleerd zeg... pfff wat een werk zul je hieraan gehad hebben!
Ik vind m echt super, en voor mij zit je zeker bij de top 3!!!
liefs Angela
Prachtug! Schitterende taart werkelijk waar. SUpermooi zo met dat relief.
Vind het een prachtige taart, erg leuk gedaan!
Hartstikke mooie en strak gemaakt .
Vindt de verschillende vormen ook heel mooi bij elkaar
Ik vond het al een gave taart, maar dat reli
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » DCE wedstrijd venetian masquerade