1

Onderwerp: mijn eerste stapeltaart

Dat was best een klus, maar oh zo leuk om te doen, een stapeltaart maken voor mijn eigen zoontje die 3 jaar werd. Het was mijn allereerste stapeltaart, maar hij was supergoed gelukt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JILJPSYJ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WBQSSIUM.jpg

Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Dit was overigens ook pas de 4e taart die ik gemaakt heb...

groet Anneloes

2

Re: mijn eerste stapeltaart

Wat een vrolijk taartje. Heel mooi gemaakt zeg, als dit pas je vierde is kunnen we nog veel van je verwachten.

Ik heb je wel even gerapporteerd omdat je in de verkeerde rubriek staat.

3

mooi strak, en leuke levendige kleuren!! :)

...Rozengeur en Marsepein...

4

Lef hoor!
Een heerlijk vrolijke taart! Die dag kan niet meer stuk :D

*mijn leven is een geordende chaos*

5

Leuk! Vrolijke kleuren, vrolijke taart! Je kunt echt niet zien dat dit je vierde taart pas is! Mooi hoor.

En nog proficiat! ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

6

Hij is erg leuk!

Ik heb je even geholpen de foto's in beeld te toveren :)
Ik ga je berichtje zo ook even verplaatsen, hij verdient een plaatsje in de stapeltaartenparade ;)

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7

Heel mooi en vrolijk.Ik hou van die kleurtjes voor kinderen.
Hoe heb je die bovenste zo mooi rood gekregen.
Ik gebruik fondant van bakels en heb het gisteren rood gekleurd.En ik heb er al het halve potje doorheen gedaan.Maar ik krijg niet zo'n mooie rode kleur zoals dat van jou.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

8

Jeetje.. hij is zowiezo erg mooi en zeker voor je 4e taart!!

Taart!! Leuk om te maken maar nog leuker om op te eten!! :):)

9

Ik heb voor de bovenste laag marsepein gebruikt, en AmeriColor super red, gelpaste. Daar had ik ook wel erg veel kleurstof voor nodig, en het werd ook wel plakkerig.

Voor wat details heb ik die kleurstof ook gebruikt met fondant, alleen dat wel net snot, zo zacht was het, dus daar heb ik wat tylose door gedaan,

10

Wat een geweldige taart en pas je 4e??? Nou ik durf het nog niet aan, ben nog moed aan het verzamelen.

Groetjes Esther

11

Lekker fleurig! Die ballonnetjes vind ik erg schattig. Een heel mooi geheel :thumb: