1 Laatst bewerkt door Sonjaatje (09-02-2010 13:05)

Onderwerp: Taart naar wens van Sonja

Hallo,

Ik heb in de hoop wat bekender te gaan worden eens een site opgestart voor mijn taarten hobby.
Misschien in de toekomst dat er nog een .nl website komt.
Neem een kijkje zou ik zeggen!

EDIT: nieuwe website!! www.taartnaarwens.webs.com

Graag jullie tips!

Veel kijkplezier!
Groetjes Sonja

2

Re: Taart naar wens van Sonja

Leuke site, zag alleen een typefoutje bij "informatie".
Daar schrijf je mogt, maar dat is met "ch" ;)
Tevens staat er vulliingen, dus een i te veel bij alcoholische vullingen.

Hoop dat je dat niet erg vind als ik dat zeg.

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

3 Laatst bewerkt door Sonjaatje (06-12-2009 11:04)

Hey dankjewel! ik zal het even veranderen!!!

EDIT: is al aangepast ;)

4

Hey,

Hoe kan ik het beste de site onder de aandacht brengen? ik moet zeggen hij wordt gemiddeld door 5 verschillende personen per dag bekeken. veel reacties heb ik echter niet gehad.

is een .nl site beter? makkelijker te vinden?

5

Hmm...

Ik heb eens zitten kijken voor een andere website aanbieder.
wat meer naar mijn smaak te maken is.
Ik ben er nog niet ver uit hoe de nieuwe werkt, maar ik kan er wel mooier de foto's in verwerken naar mijn idee.

Wat vinden jullie?

www.taartnaarwens.come2me.nl

of

www.taartnaarwens.webs.com

Graag jullie mening!

6

Ik denk dat de naam van de site niet zo heel veel uitmaakt of hij bekend is/wordt..

Je site met google laten vinden is best een klus,.. je kunt beter je link bijvoorbeeld in je hyves zetten.. op een visite kaartje laten drukken.. En uiteraard mond tot mond reclame.

Verder hangt het er ook wel een beetje vanaf om wat voor reden je je website meer bekeken wilt hebben.. bij mij zijn het eigenlijk alleen bekenden die daar kijken :D en ik verwacht niet dat mijn vrienden en collega's mijn website elke dag bezoeken :)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

Ik wil gewoon dat mocht iemand er meer vanaf willen weten dat ik ze de site kan laten zien. ipv foto's doorsturen of op mijn hyves te zetten.

Ik kan inderdaad eens visite kaartjes maken!! dat is wel een goeie.
Maar dan eerst even een nette site :P

Ik wil gewoon een net "visitekaartje" hebben, waar je een beetje mijn doen aan kan zien. Zowel vreemden als bekenden.

Wat ik erg jammer vind aan je site is dat je foto's zo ontzettend vervormen. Daardoor lijken je taarten ook minder mooi. Misschien zou je eens wat kleinere foto's kunnen proberen te plaatsen op je site of je foto's van te voren bewerken. Want het is zonde dat je taarten op de foto niet zo mooi uitkomen.
succes

9

op welke site?
Ik weet inderdaad dat ze op taartnaarwens.come2me.nl vervormen, maar ik heb al van alles geprobeerd.

10

Ik heb een nieuwe website gemaakt ;)

www.taartnaarwens.webs.com

Hier kan ik mijn foto's mooier op kwijt en werkt veel prettiger!

11

Misschien nog een tipje voor je foto

12

Daar was ik al mee bezog ;) als je ziet zijn er een aantal met een witte achtergrond.