1

Onderwerp: baverois

Hallo dames,

Ik zie hier op het forum wel eens voorbij komen dat jullie bavarois vulling tussen de taart doen. Ik moet namelijk een taart maken met iets van slagroom is me gevraagd, maar ik wil ook iets met smaak erbij voegen dat was ook goed. Dus dacht ik aan aardbeienbavaroi voor een laag en slagroom met een dun laagje aardbeienjam onder de slagroom voor laag 2, maar nu kan ik het recept van bavaroi niet vinden en in de winkel vindt ik het ook al niet kant en klaar. Dus wie heeft voor mij een recept of een tip waar je het kunt kopen???
En welke slagroom zou ik dan doen de aangevette variant of gewone met klopfix?
Of is dit totaal geen combi.

groetjes pluto

Re: baverois

mona toetje? hebben ze ook in deze smaak

3

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=1603

En dan iets naar benedenscrollen en daar staat het recept.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

4

je schrijft het verkeerd , daarom kun je het niet vinden, zoek eens op bavarois

succes

5

Je kan in de webshop ook een zakje kopen, dan kan je het zelf maken en een eigen smaak toevoegen, ook errug lekker!

Groetjes, Linda

6

Hier links bij "Recepten" "Vullen" staat een recept voor limoenbavarois. De limoensap kun je vervangen door gepureerde aardbeien. Er staat ook een recept voor monchoubavarois. Ook erg lekker met aardbeienvlaaivulling erdoor.

Groetjes, Elly

7

Bedankt dames,

voor jullie reacties en ideen.

En sorry als ik het verkeerd schrijf maar volgens mij staat er toch echt bavarois in mijn vraag.

bedankt dames

8

ja hoor, alleen in je topic stond een e. ;) Maar in de hebshop heet het bavaroise. met nog een e op het einde dus. :) Die is trouwens errug lekker met een smaakje erdoor. (limonadesiroop of zo)

If life gives you lemons, make lemoncurd.