1

Onderwerp: 2 in 1 taart

misschien een gek idee en misschien werkt het helemaal niet maar wilde toch aan de pro's vragen.

ik moet een taart maken voor vrijdag en wil 1 witte en een chocolade met een chocolade bc als vulling gebruiken. nu komt de vraag..... kan in mbv een spuitzak met een grote tip de 2 soorten beslag in 1 pan bakken bijv eerst wit cake spuiten en chocolade cake bovenop en zo alletwee in een keer bakken???? of werkt het niet???? :P

gr's
Hiba

2

Re: 2 in 1 taart

bedoel je nou dat je een halve witte en halve chocolade biscuit wil maken? 
Zo ja dan zou je dat idd kunnen doen.  Maar als je 2 aparte taarten wil niet.

3 Laatst bewerkt door bibo6c (19-01-2010 20:50)

ik wil niet half half maar de twee op elkaar in een bakpan. dus bijv eerst witte biscuit in rondjes spuiten tot de bodem van de pan gevuld is en dan weer chocolade biscuit in rondjes spuiten op de witte en zo bakken. is dat mogelijk????

4

Ik ben ook geen pro maar volgens mij moet dit wel kunnen. Ik zou alleen de eerste laag gewoon in het het blik doen en de tweede laag voorzichtig spuiten of erop scheppen.

5

is het niet een idee om 2 verschillende taarten te bakken en dan na t bakken door te snijden en de lagen om en om te leggen (wit/chocolade/wit) zo krijg je tenminste mooie lagen.
ik weet niet of je dit bedoelt

Groetjes Marjon

6

Marjonz schreef:

is het niet een idee om 2 verschillende taarten te bakken en dan na t bakken door te snijden en de lagen om en om te leggen (wit/chocolade/wit) zo krijg je tenminste mooie lagen.
ik weet niet of je dit bedoelt

Ja, dat is iid een beter idee! Krijg je ook geen 'golven' in de taart.

7

ik denk dat ik dat maar doe. bedankt voor de tips allemaal

gr's
Hiba