Onderwerp: Mijn eerste thuisgemaakte taart
Hallo allemaal,
Dit weekend heb ik dan eindelijk zelf een taart gemaakt thuis. Heb
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste thuisgemaakte taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Dit weekend heb ik dan eindelijk zelf een taart gemaakt thuis. Heb
heel netjes en mooi!
wow, ik vind hem helemaal super...zeker voor je eerste!!
ik vind hem mooi en strak voor de eerste keer ga zo door 
Mooi! Goeie strik ook.
wat een eerste zeg 
Wauw...ziet er mooi en ook lekker uit 
Dat beloofd wat! 
Wat een prachtige taart!
Vraag van een beginnende bakster: hoe krijg je die mooie kringels in het fondant??
Mooi hoor!!
Wat een prachtige taart!
Vraag van een beginnende bakster: hoe krijg je die mooie kringels in het fondant??
Ik heb het fondant eerst gewoon uitgerold en vervolgens een texture mat erop gelegd. (http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3709)
Dit goed erin duwen en even met de roller erover heen gaan. En daar is je printje in de fondant (of marsepein). Het is vrij makkelijk, alleen misschien was het slimmer om eerst eens gewoon te bekleden als beginner. Maar ik stel graag hoge eisen haha 
wat een mooie! ik vind die matten zo mooi!
Bedankt voor de super handige tip
ik zag mezelf alweer moeielijke kringels tekenen op het marsepein haha, moet nog een hoop leren zo blijkt nu 
Prachtig gedaan!
Dat beloofd nog wat voor je toekomstige taartjes...... 
leuk gedaan
Misschien is het door de dikke laag fondant wel zo goed gelukt met de print.
Als je m dun maakt dan heb je meer kans op scheuren.
heel mooi!
Vind em super goed gelukt!
Super mooi hoor! Je ziet absoluut niet dat dit je eerste taart is! Je strik is perfect
citeer
Moet alleen nog uitvogelen waar in huis en met welke camera-stand ik de taarten het mooiste op de foto krijg!
hey, mag ik misschien vragen wat voor kamera je hebt, misschien kan ik je wat tips geven, ik ben van huis uit fotografe! zonde als je taart zooo mooi is en de foto eigenlijk het effect verpest!
echt super mooie taart!!
citeer
Moet alleen nog uitvogelen waar in huis en met welke camera-stand ik de taarten het mooiste op de foto krijg!hey, mag ik misschien vragen wat voor kamera je hebt, misschien kan ik je wat tips geven, ik ben van huis uit fotografe! zonde als je taart zooo mooi is en de foto eigenlijk het effect verpest!
![]()
echt super mooie taart!!
Dankjewel voor je compliment
. Ik heb sinds kort een samsung WB500 met een groothoek lens is dat. Ben benieuwd of je nog wat tips voor me hebt 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste thuisgemaakte taart