Onderwerp: Allegaartje.....lekker uitproberen
Tja... in december twee verjaardagen en zo maar twee "kerst-taartjes" en nu pas tijd om ze te posten.

De rozentaart is mijn favoriet. Lekkere chocobisquit, slagroom en aardbeienvulling en ganache (chocola en sourcream) eroverheen en afwerken met groene-thee chocosticks. Erg leuk taartje om te maken.

De niet-zo-originele- m&m's/kitkattaart was voor manlief die gek is op m&m's en kitkat dus dat was makkelijk scoren ;P. Dezelfde soort taart als de rozentaart.

De sneeuwpop-taart was mijn mislukte taart! Ik dacht eventjes een schuine taart uit het niets te toveren.. met als gevolg een lekkende taart en heel bobbelig!! Dus als laatste redmiddel maar gauw een soort ijsschotsjes eromheen gedaan. De jarige (mijn moeder) vond hem geweldig! Ach.. daar gaat het om...

De puzzeltaart is een "Escher-figuur" Escher is een tekenaar die veel herhalingen tekent of verschillende figuren die in elkaar overlopen. De taart is niet mooi strak maar de afbeelding is erg goed gelukt (zie afbeelding ernaast)!!
Was leuk om te doen en te oefenen! Het waren allemaal niet-kritische familieleden waarvoor ik de taartjes had gemaakt op eigen initiatief. Dus ze zijn niet perfect maar ach... wel lekker!!!
:):)
Mijn grote project is te zien bij "Stapeltaarten"... Woezel&Pip stapel!!
Leuk dat je even hebt gekeken!!!!!