1

Onderwerp: Zwart/witte barokketaart met regenboogbiscuit

Een nieuw experiment :D :D

Het leek me leuk om eens een regenboogbiscuit te maken. Erg leuk om te doen, en het smaakt net als gewone kapsel!

Het is een zwart witte taart geworden zodat de kleuren beter uitkomen.

Gevuld met slagroom en kersenvlaaivulling (die helaas iets door het biscuit trok) en afgesmeerd met chocopasta. Heerlijke combinatie :D

Het resultaat :)

http://94.100.122.93/849450001-849500000/849487501-849487600/849487590_5_GlBN.jpeg

http://94.100.118.85/849450001-849500000/849488001-849488100/849488036_5_U8gO.jpeg

http://94.100.120.145/849450001-849500000/849488301-849488400/849488363_5_9bhG.jpeg

2

Re: Zwart/witte barokketaart met regenboogbiscuit

Ooooohhhh,
Wat mooi en super leuk zo al die kleurtjes.
Had idd regenboog cupcakes gemaakt, maar deze nog nooit geprobeerd.
Ook prachtig dat zwart wit.

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

3

Haha, met alle respect.. eigenlijk vind ik het er ontzettend grappig maar ook heel goor uitzien... ik bedoel niet je taart zelf hoor! Maar die kleurtjes van je biscuit... maar dat-ie in het echt goed smaakte geloof ik onmiddelijk met je vulling!
Je taart zelf vind ik super! Heel stijlvol, dat barok in B/W... wil ik ook nog een keer proberen :D

*mijn leven is een geordende chaos*

4

De buitenkant vind ik errug mooi, en hij zal vast errug lekker zijn maar ik zeg eerlijk, ik zou geen hapje nemen...
:)

inderdaad je taart vind ik erg chic maar de binnekant?
zou er niet blij mee zijn als ik die kreeg
jammer want de vulling is zalig weet ik uit ervaring

6

Pimmetje schreef:

De buitenkant vind ik errug mooi, en hij zal vast errug lekker zijn maar ik zeg eerlijk, ik zou geen hapje nemen...
:)

:lol:

Zo zie je maar weer wat visuele prikkels doen met onze smaakpapillen!

Ik vind het heel erg leuk bedacht, mooi uitgevoerd en zou hem zonder problemen eten.
(afgezien van de calorieen natuurlijk ;) )

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

7

leuk verzonnen! en leuk om te zien. :)
maar ook ik zou een stukje afslaan! ;)

...Rozengeur en Marsepein...

8

Eh.... ik ben g

"Begin de dag met een dansje..."

9

Het was gelukkig een experiment voor eigen gebruik, gewoon om eens te proberen :D Maar hij smaakte prima eigenlijk :D

10

Vind de buitenkant mooi, maar zou zelf nooit zo'n regenboog biscuit maken.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

11

ik vind 't lollig, heb zelf ook es een blauw kapsel gebakken, proef je idd niets van :+ en het verrassingseffect als de taart aangesneden wordt is erg leuk :D

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

12

Ik weet uit ervaring  dat volwassene dit visueel niet smakelijk vinden maar dat kinder een gekleurde binnenkant geweldig vinden. Ik doe het nog wel eens met cake ( dan zie je bij het snijden een gekleurde krul) heeft altijd succes.

De enige verslaving met een zoete (bij)smaak!
Karin

13

Ik vind zowel de buitenkant als de binnenkant geweldig! Heb een opdracht staan voor vrijdag met zoveel mogelijk ROZE. Denk dat ik het kapsel ook maar roze ga maken :lol:

Bedankt voor de inspiratie!

I'm not bossy, I just have better ideas...

helemaal leuk! ik maak vaak voor de kindertaarten ook de biscuit in de zelfde kleur als de taart zelf.. maar dan in 1 kleur. ik vind dit ook helemaal super! alleen wel wat meer werk natuurlijk dan dat je m in 1 kleur maakt! ;)

Ik zou zo een flink stuk van je geproefd hebben hoor, gezellig toch al die kleurtjes!!!

enneh.. de buitenkant ziet er erg chique uit hoor! wel een verrassing als er dan zo'n binnenkant in zit.. hihi

groetjes Angela

15

Ik vind je taart super mooi! En de binnenkant.................uhm :(

Groetjes San