1

Onderwerp: Paardenhoofd

Helaas is het een slordige foto, dat kwam vooral omdat de klant een half uur eerder kwam en ik nog geen tijd had om foto's te maken. Dit moest dus even snel, nergens een vrij plekje te bekennen, gebeuren.

De moeder van het meisje belde dat ze een paardenhoofd wilde, was vorig jaar al de bedoeling, maar toen kregen ze niet waar ze om vroegen. Geen idee of dit bij een bakker was of niet. Vond het wel spannend want het meisje was zo teleurgesteld de vorige keer dat ik er alles aan wilde doen om er een mooie taart van te maken. Natuurlijk was dit voor mij de eerste keer, maar dat had ik ze ook verteld. Was zelf tevreden met het resultaat en na de blik in de ogen van de jarige te hebben gezien, wist ik dat ik het goed had gedaan. Ze was zo ontzettend blij. Wat een heerlijk gevoel!

http://i47.tinypic.com/20b0kl2.jpg

2

Re: Paardenhoofd

Ik vind hem erg mooi... waarmee heb je bekleed??

Taart!! Leuk om te maken maar nog leuker om op te eten!! :):)

3

hij is zeker leuk, goed gedaan.

Groetjes Marjon

4

Gaaf Son!! Ik begrijp wel dat ze er blij mee is hoor! Toppertje!

Groetjes Ilse

5

Wow, Wat Een Kunstwerk, Geweldig

6

Mooi paard, ziet er heerlijk uit, enne welke letteruisteker is dat?
Gr. Jen.

Gr. Jen.
I taart you,

7

Jolindi schreef:

Ik vind hem erg mooi... waarmee heb je bekleed??

Hij is bekleed met fondant, wat glanzend gemaakt met crisco omdat de poeder niet helemaal goed verdeeld zat.

8

HErg mooi zeg. Een leuk idee voor op stal bij ons om een keer te maken. Maar heb jij daar een bakvorm voor?? Of snij je hem uit de hand?

9

tamarisk schreef:

HErg mooi zeg. Een leuk idee voor op stal bij ons om een keer te maken. Maar heb jij daar een bakvorm voor?? Of snij je hem uit de hand?

Ik heb een paardenhoofd vergroot en uitgeprint en zo uitgesneden.

10

Wow Sonja die is super zeg!!! Ik sla hem ff op als je het goed vindt.

Groetjes Elise

11

Met allemaal paardengekken hier in huis moet ik hem wel opslaan :lol: Super gemaakt!!!!

12

Knap gemaakt!

De enige verslaving met een zoete (bij)smaak!
Karin

13

Hallo

Werkelijk prachtig!
Kan je mij vertellen hoe groot de taart was en heb je voor mij een voorbeeldplaatje om het hoofd uit te snijden?

Alvast dank, cupcake  :/

14

Sorry cupcake, ik zie je vraag nu pas. Ik heb een grote braadslee gebruikt om het kapsel in te bakken en bij google heb ik paardenhoofd in getikt. Helaas heb ik het plaatje zelf niet meer op m'n pc staan.

15

Ik vind hem heel mooi gelukt, maar als ik wat commentaar mag geven :o ...ik denk dat hij er nog mooier uit had gezien zonder die 'bult' van het tweede oog, maar verder echt een hele mooie taart^^

Taarten maken is als kunst. Kunst is taarten maken.

wow,die is mooi.
Had wat voor mijn nichtje geweest,die is vandaag jarig en krijgt haar paardentaart in een puzzel.

Gr Angelique

17

geweldig idee voor de volgende x