Onderwerp: bon bon bloc hoe?? slagroom koken?
moet ik de slagroom koken?
want bij een andere chocola vulling stond niet koken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bon bon bloc hoe?? slagroom koken?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
moet ik de slagroom koken?
want bij een andere chocola vulling stond niet koken
Bij deze ook niet koken en niet vergeten een nachtje in de koelkast, anders wordt ie niet zo mooi stijf (zelfs niet met klopfix)
ik heb m verward en steeds als ie wilde gaan koken van het vuur afgenomen. dan weer effe erop en zo doorgaan tot alles gesmolten is.
om m goed te laten koelen met pannetje en al in de vriezer. af en toe kijken en effe doorroerem met een lepel.
dan klopfix erdoor en kloppen. werd echt super, en ik heb ondertussen mijn marsepein staan kleuren en vast wat bloemetjes gemaakt. zo kun je in een keer doorgaan en hoef je geen nacht te wachten. als je die tijd hebt; prima, maar zo niet dan werkt de vriezer ook super natuurlijk
ik heb de slagroom samen met de bbb op het vuur gezet en zo zachtjes al roerend warm laten worden. zodra de chocola allemaal gesmolten is, is het klaar. nachtje in de koelkast en dan zakje klopfix en de mixer erin! mmm heerlijk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bon bon bloc hoe?? slagroom koken?