Re: [nu met nieuwe foto's] Weer goud en publieksprijs op de DCE
So h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » [nu met nieuwe foto's] Weer goud en publieksprijs op de DCE
So h
Je hebt helemaal gelijk over de foto!!! Hij is in het echt zoooooooooooooooooo mooi door al het goud, dat zie je nu niet. Ik ga echt proberen een glansfoto te maken voor je. Ik had 'm al mogen bewonderen bij jouw thuis en was er helemaal weg van! Zo mooi van kleur, zo mooi van details, zo mooi gebruik van de uitstekers. Alles perfect tot in de puntjes afgewerkt. Mooi mooi mooi. Ben trots op je!!
Plaats je het masker ook nog, want die was ook zo gaaf!!
En dan het proeftaartje: zeg je nog: ik flans wel wat in elkaar, heb geen energie meer! Ha ha , ik hoop, dat je voor de 13e nog een keer zo'n flansbui hebt ! X
Hoi,
Verdiend gewonnen, Petje af
Ik wist niet van wie die taart was in eerste instantie en we vroegen elkaar van welke vind jij de mooiste, toen noemde ik jouw taart meteen
gefeliciteerd maar hij is ook schitterend hoor.
Gefeliciteerd hij was ook echt heeeeeeeel erg gaaf!!!!!!
Gefeliciteerd! een terechte winnaar.
Oh ja, deze taart was echt een topper!!! Heeeel mooi gemaakt!
Wauw erg mooie taart, gefeliciteerd zeg!
Je taart is z
Gefeliciteerd!
Ik vind het een pracht taart!!
Ook leuk om je eens in het echt te ontmoeten en te babbelen!
Zeer terecht gewonnen! Je maakt prachtig werk.
Ik blijf alleen verbaasd dat je prachtige masker niet in de prijzen is gevallen, maar goed dat is (helaas) niet aan mij.
Ik ben erg blij en trots dat jij twee dagen lang ons hebt willen helpen met demonstreren aan onze stand.
Gefeliciteerd meid!!
Een geweldige taart met schitterende details en prachtige kleuren
:thump: Dikke Pluim!
Hij is ook prachtig. Jij ook gefeliciteerd.
Nou, ik kan niemand geen ongelijk geven dat je hebt gewonnen hihi! Wat een pracht taart zeg!
Ook van mij nogmaals van harte gefeliciteerd!!
Zeer terecht de eerste + de publieksprijs!
(Nu nog lekker lang nagenieten.......;) )
gefeliciteerd met je prachtige creatie....geweldig...
Hij is prachtig, ik heb van kortbij mogen bewonderen op het dce en het was een van mijn favoriten
Echt eenhele mooie,schitterende taart hoor Caroline!!
Terecht een prijs gewonnen en dan de eerste helemaal top gedaan
De kleuren en zo op de standaard,een plaatje!
Jaaaa, die was ook supermooi!! :Y Gefeliciteerd!
Vind het ook leuk om je nu eens in het echt gezien te hebben, hihi!
Supermooi! Gefeliciteerd. Jammer dat de beurs zo ver weg was, ik had hem graag in het echt gezien, maar ook op de foto is hij SCHITTEREND!
Wauw wat een prachtige creatie weer, gefeliciteerd met je prijs, wat zal dat een heerlijk gevoel zijn en terecht!
wauw.....!!
Dit is gewoon kunst! Prachtig, prachtig. Gefeliciteerd!
Tsja hoe had je kunnen verliezen?
Het is een prachtstuk!! hij kan zo op de voorpagina van alle taartenmagazines!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » [nu met nieuwe foto's] Weer goud en publieksprijs op de DCE