1 Laatst bewerkt door noel (17-01-2010 20:04)

Onderwerp: eerste taart, niet helemaal tevreden maar veel geleerd.

Er is wel het een en ander verkeerd gegaan maar eindelijk was ie klaar.zonder gereedschap ed, want die levering had wat vertraging. T is ook niet makkelijk met een kleine van 11 mnd tussen je benen die aandacht wil. Maar nu deze klaar is weet ik wat ik "verkeerd "heb gedaan en wat ik bij mijn volgende taart moet doen. Deze is voor volgend weekend, maar maak deze week al wat decoraties dat scheelt. Nou ben benieuwd wat jullie raad is.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-377HPLRH.jpg

2

Re: eerste taart, niet helemaal tevreden maar veel geleerd.

Zonder tooltjes :thumb:
Mooie taart zo!

niets mis mee hoor, ziet er prima uit!
Ik heb een dochter van 6 en zelfs dan is het niet makkelijk om lekker rustig je gang te gaan. Het scheelt als ze iemand heeft om mee te spelen of nog beter als ze bij iemand gaat spelen!

***Groetjes van Sonja***
Mijn taarten album! Hand made by Sonja

4

Mooi hoor! En ik ken het probleem van een 11 maanden oud frummeltje dat heel veel aandacht wil! En dan ook nog zonder je bestelde spulletjes.......goed hoor!

mooie taart hoor.
haha en tja ik heb 2 meiden, 1 van 6 en 1 van 3 en die proberen de hele tijd marsepein te snoepen en ze willen zooooo graag helpen. Nu ben ik ook maar pas begonnen, dus zit nog niet echt op helpende handjes te wachten...

6

Ik vind hem goed gelukt hoor...knap zo zonder tools!

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

7

mooi geworden! heel herkenbaar...heb een zoontje van 8 maanden....

8

Ik vind hem heel goed gelukt. Heb net ook mijn eerste taartje gemaakt en ik had ook wel een aantal leermomenten. En hier ook eentje van 13 maanden die om mijn benen hangt :)

9

Leuk dat er meer zijn die t kennen, daarom volgende taart doe ik d decoratie lekker 's avonds scheelt. Ach t ging wel ze liep zelf rond met een bakblik en houte lepel dus ook een toekomstige bakker denk ik hi hi.

ik heb net m'n 5de af en bij mij gaat het elke keer nog dat ik denk oh dat moet ik volgende keer anders doen. Ben elke keer zo zenuwachtig LOL dus kan me voorstellen dat het met een kleintje erbij best lastig is.

Knap gedaan hoor zonder tools !

11 Laatst bewerkt door bibo6c (18-01-2010 13:50)

geloof me schat vergelijken met mijn eerste taart is het een plaatje ;) en dus ook zonder tools. en wat je kind betreft ik begin pas als mijn kind ( een energieke jongen van 3) in bed ligt. ik ben benieuwd naar je volgende taart veel plezier. :thumb: