1

Onderwerp: cup cakes decoreren

voor de geboorte van ons tweede kindje over drie maanden wil ik graag cc maken. is weer eens wat anders dan beschuit met muisjes!
nou zie ik overal van die mooie plaatsje van cc's met van die 'toeven' erop. is dat royal icing????? of wat is dat....
ik wil ze graag van te voren maken en invriezen. kan dit met royal icing? ik heb er nog nooit mee gewerkt? en als je nou een combi maakt met marsepein of fondant met icing, kan dat dan in de vriezer? ik ben zo bang dat als ik het ga ontdooien dat de kleuren dan door lopen of de icing smelt. weet niet of dat kan smelten....

alle tips zijn welkom

2

Re: cup cakes decoreren

De toeven worden meestal gemaakt van botercreme, evt. met een smaakje. Ik geloof dat je icing niet in kan vriezen maar heb daar zelf geen ervaring mee (icing en ik zijn geen vrienden).
Als je cc maakt met een leuke babystempel kan je ze natuurlijk wel invriezen, is dat geen optie?

3

Zou dit ook iets voor je zijn? http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2125715037

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

4

Ik zou botercreme ook geen drie maanden invriezen.

5

ja erg mooi die cc op de link! denk dat ik inderdaad ook maar voor gewoon marsepein of fondant ga. en invriezen van botercreme dat lukt prima hoor voor langere tijd. pas nog taart op uit de vriezer waar het inzat en smaakt goed!