26

Re: 3e plaats DCE stapeltaart thema around the world

Annemiek,
Hij was/is ook echt geweldig met heel veel detail. Gefeliciteerd met je prijs. Ik kan me voorstellen dat je gundert van oor tot oor :thumb:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

27

En nogmaals gefeliciteerd!
Het idee is zo leuk, met al die verschillende kleding. Wat zal jij veel gezocht hebben op internet... En inderdaad, heel veel verschillende technieken gebruikt, en dat werd erg gewaardeerd door de jury!
En dat schommelende meisje zul je hier vast nog wel eens tegenkomen ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

28

gefeli met je prijs! Wat een werk al die puzzelplaatjes! Knap gemaakt!

groeten, Bianca
TAART in huis

29

Jeeetje Annemiek, wat zul je hier een werk aan hebben gehad!!
Gefeliciteerd met je 3e plaats, je hebt het verdiend, want je taart is helemaal geweldig :D

Groetjes Laura!

30

heel erg mooi ook weer!

31

Hij is ook erg leuk! Gefeliciteerd.

32

Yeeeeeh!
Nogmaals van harte gefeliciteerd Annemieke!!
(en lekker lang na blijven glunderen!)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

33

rosajati schreef:

Leuk gedaan zo zeg. Hoe heb je hem in hemelsnaam heel over gekregen???
Enne gefeliciteerd natuurlijk!

Het was een dummy dus dat maakt het al wat makkelijker maar goed dan nog best een gedoe ;)

De taart WAS vastgelijmt op de onderplaat... maar toen we in het huisje aankwamen dus niet meer... Gelukkig had Jo haar lijmpistool mee dus weer opnieuw vastgelijmd en gerepareerd wat gerepareerd moest worden... De volgende dag moesten we tussen 9 en 10 daar zijn maar alles zat tegn... Jo en glamour wouden de auto ophalen om de taarten en rolstoel in te laden maar er stonden paaltjes in de weg dsu ze konden het park niet op... nou ja je weet hoe dat gaat dan moet je eerst naar de receptie regelen dat het open gaat maar dat kon niet... bleek dus dat we een andere weg moesten hebben, maar goed dat duurde allemaal te lang dus we zijn lopend naar de auto gegaan met taarten en pooh in mijn stoel... Jo met 150 naar het DCE om de taarten nog op tijd in te leveren en dat was dus gelukkig net op tijd! Jo als je nog een bekeuring krijgt betaal ik mee hoor! maar goed bij het dce bleek dat lijm met dat pistool ook niet werkte en de taart was er dus weer af gegleden... maar het is dan super dat je zulke geweldige meiden bij je hebt die je met alles helpen, want sproet was voor mij de spiegels aan het poetsen terwijl ik wat voetjes van poppetjes repareerde en later hoorde we van de jury dat ze dat juist zo mooi vonden, dat we vol goede moed aan het repareren begonnen waren, vonden ze erg leuk om te zien... Maar hij was dus redelijk heel over gekomen, ik hoefde alleen wat voetjes te repareren en ik had gelukkig dus spullen bij me...

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

34

hij ziet er echt prachtig uit!!
gefeliciteerd!
en wat een avontuur zeg ;)

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

35

Wat een werk!?!? Maar ook hier weer een orginele inzending. Wat heeft iedereen zijn best gedaan. Gefeliciteerd met je prijs!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

36 Laatst bewerkt door Sita (18-01-2010 11:58)

Super zeg, wat een details, heel gaaf gemaakt!!

En natuurlijk van harte met je 3e prijs, heel terecht!!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

37

geweldig leuke taart...gefeliciteerd met het behaalde resultaat!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

38

Leuk zeg! Gefeliciteerd! EN inderdaad wat een werk zul je eraan gehad hebben...

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

39

mooi hoor.

40

Gefeliciteerd ook deze was/is erg leuk :thumb:

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

Gefeliciteerd, terecht een prijs gewonnen hoor.

42

Harstikke leuke taart joh! Ik ben helaas niet geweest, had hem graag van alle kanten in het echt bekeken.
Als ik ernaar kijk hoor ik heel zachtes : it's a small world after all, it's a small world after all, ken je dat liedje dat ze in Disneyland altijd spelen....

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

43

Annemiek schreef:

Harstikke leuke taart joh! Ik ben helaas niet geweest, had hem graag van alle kanten in het echt bekeken.
Als ik ernaar kijk hoor ik heel zachtes : it's a small world after all, it's a small world after all, ken je dat liedje dat ze in Disneyland altijd spelen....

Kijk dat is leuk, dat je het thema meteen herkend!!!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

44

Gefeliciteerd meet je behaalde derde plaats!!
Vind je taart erg leuk vooral die figuren aan de zijkant in de klederdrachten uit verschillende landen!!

Groetjes Willy

Gefeliciteerd met je welverdiende 3e plaats Annemieke. :thumb:
het was een mooie taart, en leuk zo met die spiegel.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

46

Proficiat! Prachtige taart en je zult wel blij zijn dat het een dummy is, kun je er nog heel lang plezier van hebben! Ik heb hem 'live' gezien en had hem de 2e plek gegeven!!! Maar brons is ook al super! Ik kan er bij lange na niet aan tippen, alleen van dromen...

47

Bokkie schreef:

Proficiat! Prachtige taart en je zult wel blij zijn dat het een dummy is, kun je er nog heel lang plezier van hebben! Ik heb hem 'live' gezien en had hem de 2e plek gegeven!!! Maar brons is ook al super! Ik kan er bij lange na niet aan tippen, alleen van dromen...

Echt leuk al die reakties, echt heel eerlijk gezegt vondt ik een aantal taarten echt wel mooier dan die van mezelf, maar goed de jury was streng en je kreeg zelfs al aftrek van punten als je proeftaartje te groot was... en ze vonden het bv leuk als je je tafeltje aangekleed had dus misschien heeft de spiegel ook geholpen, het zijn natuurlijk zoveel punten waar ze naar kijken... maar goed ik ben heeel erg blij met mijn 3e plaats en ik had het dus totaal niet verwacht...

48

ik vond hem ook superschattig!! terecht dat je gewonnen hebt hoor..
vond trouwens bijna alle taarten wel mooi en wat hebben

49

Ik heb m lekker wel in het echt gezien, en hij was super, terecht een prijs gewonnen :thumb:

Alles goed???? nee 3 fout

50

Wauw, wat een kunstwerk zeg! Heel mooi