Re: DCE wedstrijd venetian masquerade
ik vond het een supermooie taart heb der ook dik een half uur op zitten kwijlen..
en dat motiefje! geweldig!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » DCE wedstrijd venetian masquerade
ik vond het een supermooie taart heb der ook dik een half uur op zitten kwijlen..
en dat motiefje! geweldig!!!
Ik vond hem ook geweldig!!! echt heel erg mooi!
Schitterend!!! Dat heb je echt pr8ig gemaakt!
ohhh was die van jou..
Vond hem erg mooi! , .. zeer stijlvol!
Toch super gedaan hoor!,.. tis toch moeilijk.. je bent zo met de buitenkant bezig dat de binnenkant nog best lastig is om over na te denken en goed uit te voeren..
Toch petje af!!
tis toch moeilijk.. je bent zo met de buitenkant bezig dat de binnenkant nog best lastig is om over na te denken en goed uit te voeren..
Toch petje af!!
Dat is dus echt iets waar ik volgende week beter op ga letten!!
Zie je....ikke leer er zelfs wat van!!!
Bedankt voor de complimenten allemaal!!
Doet me goed.....had toch best een deukje opgelopen!
Sorry voor de anderen, maar samen met het andere masker was dit mijn favoriet!
Ik vind het waanzinnig mooi, woorden heb ik er echt niet voor, zo mooi!
Het grappige is, dat ik aan een ontwerp zat te denken (heb even getwijfeld of ik mee zou doen), en dat het masker dus ook in mijn ontwerp zat!hahaha
Meid, je mag trots zijn op jezelf!
Sommige beslissingen zijn niet te begrijpen. Deze taart is zo chique, strak, fijntjes en prachtig!
Wauw, indrukwekkend! Erg mooi gemaakt! Heel leuk, die verschillende vormen. En dat reli
Ik vind 'm ontzettend mooi!!! Dat printje met relief erin, echt schitterend!!! Mooie kleuren ook bij elkaar.
Oja, hertje bedankt voor de foto....heb je nog een mailtje gestuurd!!
Bedankt allemaal!!!
Oh Sabrina, die is mooi!!! jammer dat je door je proeftaartje geen prijzen gehaald hebt!
Wat een superstrakke taart! Heel mooi, dat relief zo
Wauw, wat is tie mooi zeg, idd dat relief, super!
wat een mooie taart! jammer dat je niet in de prijzen zat, deze is het echt wel waard!
wat had de jury het zwaar met al die mooie taarten... jammer dat je geen prijs hebt gewonnen, maar je taart is een plaatje om te zien, wat een werk!!
dit was een van mijn favorieten,
vond m prachtig gemaakt
Ik vind hem echt prachtig! De kleuren vind ik ook erg mooi bij elkaar passen. Jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen, maar ik heb al zoveel mooie wedstrijdtaarten voorbij zien komen, voor mij stuk voor stuk toppers!
Prachtig! Jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen, misschien volgend jaar beter? Ik vind hem in ieder geval super!
Ja, ik vond hem ook schitterend!
Jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen.
ik vond hem in ieder geval prachtig
ooo echt heel erg mooi!!!
Oh wat jammer dat je niks gewonnen hebt,vindt hem erg mooi!
Wat prachtig met dat relief Sabrina!! Heel jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen.
Ik vind'em super. Dat zilver met het relief heel mooi!!
Wow super mooi zeg!
Hertje heeft er wel een heeele mooie foto van!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » DCE wedstrijd venetian masquerade