Onderwerp: juweeltje met safier
wat zijn die mallen van First Impressions gedetallieerd, ik wilde deze eens uitproberen.

bien bedankt voor de snelle service!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » juweeltje met safier
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat zijn die mallen van First Impressions gedetallieerd, ik wilde deze eens uitproberen.

bien bedankt voor de snelle service!!
Mooi met die steen! Heb je dat gewoon geglitterd of nu voor de foto ff een diamantje in geplaatst?
Wat mooi zeg, wauw! Welke glitters heb je gebruikt voor de 'steentjes'?
Ik weet niet maar ik denk niet dat het steen is .........ik denk dat het de blauwe rainbow dust(the sparkle range) 
So hee, die wil ik wel om mijn nek hebben hangen!
Enne, wil ook wel weten als die niet om mijn nek mag hoe die "steen"zo mooi is geworden...
Hallo Dames,
De glitter die ik voor de
Prachtig!!
Heel mooi!
wauwww, ik geloof dat ik die mal ook wil hebben,
je hebt het prachtig gemaakt zeg!! top!
jaaaaaa! die is zooooo mooi! ik heb hem hier ook!! kan niet wachten om hem te gebruiken! goed idee zo met die glitters
Wat leuk gedaan met die glitters. Natuurlijk heb ik hem ook, kan niet wachten om hem op een taartje te verwerken!
Prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mooi!! Staat nu ook mijn verlanglijstje!
hebbuh... ik vraag mijn man of hij er een kamer bij wil bouwen
Wat leuk gedaan met die glitters. Natuurlijk heb ik hem ook, kan niet wachten om hem op een taartje te verwerken!
ja hij is werkelijk erg mooi, maar dat vind ik van al jouw spulletjes, als ik de tijd heb wil ik hem graag op een bustetaart (z
hebbuh... ik vraag mijn man of hij er een kamer bij wil bouwen
Hahaha dat wil hij vast wel voor je doen, tis toch maar een werkje van niets zo
wat mooi! en dan heb ik weer iets om op het lijstje te zetten om bij bien te bestellen
Oeh, dit is een toevoeging voor mijn verlanglijstjesartikel vrees ik
Mooi joh!
wauw supermooi 
maar welke mold is dit precies?
hier word ik hebberig van!
ow wat mooi!
wauw supermooi
maar welke mold is dit precies?
hier word ik hebberig van!
De set heet jewelled medallion en kost 14,50, hmmm wellicht moet je toch maar niet kijken op de site van bien want je ziet veel mooie dingen en die hebben een heel hoog hebbe hebbe hebbe gehalte als je toch al een beetje hebberig bent aangelegt(net als ik trouwens)!!
hihihi meerke bedankt! nou dat heb ik ook hier en overal. het ergste is nou dat de winkel in geldermalsen geopend is! en ik weet hem precies te vinden! niet goed voor je hart en bankpasje hahaha!
Ohw die is wel errrrrug mooi...hebben hebben hebben 
Ik word er ook een beetje hebberig van..
Erg mooi gedaan!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » juweeltje met safier