Re: Brons op DCE in 3D categorie
"hoe kom je erop!!!" dat was mijn gedachte toen ik hem zag; goed uitgevoerd hoor!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Brons op DCE in 3D categorie
"hoe kom je erop!!!" dat was mijn gedachte toen ik hem zag; goed uitgevoerd hoor!
super gedaan zeg...gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
In 1 woord: Prachtig!!! Zo veel details!!! Echt geweldig!
Oooh, die is echt helemaal geweldig! Super bedacht en gaaf uitgevoerd Gefeliciteerd
Wat een creatieve geest heb je, om dit te verzinnen! Het zag er echt heel leuk uit, en die rookworst.... om in te bijten!
Hij is geweldig, maar dat had ik je al gezegd.
Ik hoop dat hij wel eerlijk is beoordeeld en dat de jury gezien heeft dat de etagere scheef is gegaan door alle vingertjes die eraan hebben gezeten.
oooh deze is ook heeeeel leuk geworden. Hoe heb je het verzonnen hahaha. gefeli met je prijs
Terecht dat je er trots op bent, hij is geweldig! Ik krijg er helemaal trek van, al die lekkere dingen!
hij is echt helemaal leuk geworden!!!!
Superleuke taart en gefeliciteerd!!
Jo, nogmaals van harte gefeliciteerd!
En lekker na-genieten nu h
krijg spontaan honger
goed gedaan zeg! gefeliciteerd
Leuk gedaan Jolanda en heel orgineel, gefeliciteerd!!
Heel origineel om eten van "all over the world" in een taart te verwerken! Ook super mooi uitgevoerd, terechte 3e plaats.
Ik ga snel kijken of nr 1 en 2 ergens staan, ben daar nu ook wel heel benieuwd naar geworedn!
mooi jol, had ze natuurlijk in delen al gezien, maar echt super zo bij elkaar!
Leu-heuk! Gefeliciteerd met je prijs!
hij is supergaaf zeg wauw.
Gefeliciteerd, deze vond ik ook heel erg leuk
Haha, die is grappig! Krijg er helemaal trek van, vooral die patatjes! Hartstikke leuk gedaan en super dat je ook nog Brons had!
Echt heel gaaf gedaan, met recht dat je trots bent, van harte!
Bedankt meiden.
Hoe kom je erop!!! Heel origineel. Gefeliciteerd met jouw prijs, leuk hoor!
Ik las het thema en zag gelijk allerlei lekkernijen van de wereld. Ging eigenlijk vanzelf..
Deze was ook echt fantastisch gefeliciteerd met je prijs !!!!
Gefeliciteerd met je behaalde bronzen prijs.
Erg leuk bedacht zo, een taart die een glimlach op de lippen tovert zo met die rookworst!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Brons op DCE in 3D categorie