1

Onderwerp: DCE wedstrijd venetian masquerade

Hier mijn wedstrijd taart. Ben helaas niet in de prijzen gevallen dus nog even een babbeltje gemaakt met de jury. Mijn uitvoering en kwaliteit was super, mijn proeftaart viel alleen totaal niet in de smaak!! :S :lol:
Had ook een ander kapsel als normaal, voor de eerste keer ook getrempeerd met alcohol......hihihihihi.....volgende keer beter! ;)
Oja, de vulling was chocolademouse en sinasappel/mangojam en getrempeerd met cointreau.

Hier is tie dan....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FKL87KY3.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QLHGHJTR.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UGTXKEDE.jpg

Vond het twee gezellige dagen!!! :Y
Oja, mams is dik in de prijzen gevallen!! :D

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

2

Re: DCE wedstrijd venetian masquerade

Wauw nog zo'n mooie taart van de wedstrijd. Jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen, ik vind hem zeker een prijs waard!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Zo die is wel helemaal geweldig! Wat een plaatje! Jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen!

Groetjes Ilse

4

Erg mooooooooii

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

5

Wauw erg mooi !

6

ik vond hem echt mooi zal het masker beslist een keer maken als je het niet erg vind heb hele mooie ideeen opgedaan vandaag

7

ik vond hem echt mooi zal het masker beslist een keer maken als je het niet erg vind heb hele mooie ideeen opgedaan vandaag

8

Oh, deze vond ik zoooo gaaf! Die vormen zo bij elkaar, de kleuren, superstrakke afwerking, echt heel mooi gedaan.
De smaken klinken juist erg lekker bij elkaar, jammer dat de jury het niks vond...

Die gezichtsmold, h

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

9 Laatst bewerkt door anneke63 (17-01-2010 21:24)

Super taart, jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen!
Het lukt je vast wel een andere keer, ik vond het een super leuk weekeind.

Groetjes ma

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

10

Wat jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen, ik vond hem superstrak en heel erg mooi! :thumb:

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

11

Cakes by Petra schreef:

Oh, deze vond ik zoooo gaaf! Die vormen zo bij elkaar, de kleuren, superstrakke afwerking, echt heel mooi gedaan.
De smaken klinken juist erg lekker bij elkaar, jammer dat de jury het niks vond...

Die gezichtsmold, h

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!

12

Geweldig!! :Y
Vond hem superchique en strak!!

13

Heel mooi!
Op de foto komt het misschien een beetje 'bleekjes' over...
Prachtig gebruik van je reliefroller :Y!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

14

Ja ik vond hem ook weel een prijs waard en dat relief was zo mooi echt :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

15

Wij vonden hem echt super mooi, echt prachtig met die maskertjes en zo strak bekleed, de smaken klonken althans heerlijk, wij vonden het een prijsje waard hoor!!! En dat masker boven op echt zo gaaf gemaakt, echt jammerlijk, maar het is niet anders h

16

ik vind hem prachtig hoor..prijs of geen prijs!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

17

De kleuren op de foto lijken inderdaad bleekjes door de flits! ;)
De zijkanten zijn trouwens niet met een roller maar met een border mold van first impression gedaan.
Daar heb ik allemaal vierkantjes uitgesneden en als ruitjes op de taart geplakt!

Bedankt voor de complimenten! :o

18

Meen je dat nou... ik had echt verwacht dat deze bij de prijswinnaars zat!
Hij was zo mooi en strak afgewerkt!!
Tja over smaak valt niet te twisten maar wat mij betreft mocht je echt wel bij de winnaars zitten!

19

Ik vond het echt erg mooi!! Super netjes en strak afgewerkt!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

20

Wat een mooie taart met een heel erg leuk thema. Wat een werk zal je hier aan gehad hebben!!!!!

21

Ook dit is een prachtwerkstuk en zeker prijswaardig. Jammer dat de jury dan zo streng op smaak van het proeftaartje jureert.

Groetjes Elise

22

hartstikke mooi! met al die mooie taarten op de beurs bedenk ik me wel dat ik nog een lange weg te gaan heb...

23

ja dit vond ik ook een mooie taart! en waarom...omdat hij mooi strak was afgewerkt en ja jammer dat je taartje niet in de smaak viel is een kwestie van smaak :)

24

Ik vind het ook een prachtige stapel. Heel mooi afgewerkt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

25

Ach, die was zo mooi afgewerkt, geweldig.
Zal ik er nog een foto van plaatsen? Dan zie je dat het reli

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Berichten [ 1 tot 25 van 74 ]

Pagina's 1 2 3 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » DCE wedstrijd venetian masquerade