Re: Brandweer
Wat een prachtige taart zeg !!!!!!!!!!! Hoe heb je in vredesnaam die brandweer auto gemaakt zeg...het is net of die van mijn zoon op de taart staat :Y
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Brandweer
Wat een prachtige taart zeg !!!!!!!!!!! Hoe heb je in vredesnaam die brandweer auto gemaakt zeg...het is net of die van mijn zoon op de taart staat :Y
Altijd als ik jouw taarten zie, komt er maar 1 ding in mij op: "zucht"......Het is zooooooo mooi. Echt tot op detail mooi. Wat een superleuke brandweertaart. Buig weer heeeeeeel diep.
wat prachtig weer....elke keer iets anders bij je taarten. te gek!
helemaal leuk met super details. Zelfs de mepper is origineel!
wat ontzettend mooi gemaakt, echt prachtig, vind ook je meptaartje geweldig
Oh, wat een geweldige taart!!
Superleuk poppetje met een mooi koppie.
Gaaf meptaartje ook!!
Waauw, ongelooflijk waauw!
Onverstelbaar mooi. Maar ik ben niet de enige dit dat vind.
Als je het ok vind sla ik hem op als inspiratie, voor als ik dit over 4 jaar! ook kan.
Wat mooi! Echt super!
Van harte gefelicitaart trouwens!
Groetjes van Diane
Wauw wat kun je hier op zeggen dan dat het weer een prachttaart is .Een super uitvoering en ook je meptaartje
Wow!!!!
Ik blijf met open mond zitten als ik jouw taarten bekijk.... ben echt fan! Wat een prachtige uitvoering is dit weer!!
WAUW!!! Deze gaat in mijn inspiratie-mapje!! Wat een ontzettend gave taart!!!
prachtig, zo mooi afgewerkt!
Ik kan niet meer zeggen dan: PRACHTIG!!!!!!
Wat een supertaart Jose, die vlammen zijn geweldig en wat een gave brandweer auto!
Wauw wat een schatje. Hier is ie vast erg blij van geworden. Het is gewoon zonde om zoiets op te eten.
Wauw, wat een grandioos leuke taart! En dat meptaartje is een schatje.
Supermooi gemaakt ook!
Wauw, deze vindt ik echt geweldig!! Superknap zeg!!!
nou, dit is er weer een waar mijn mond van open valt, werkelijk geweldig, perfect en zo lekker echt kinderlijk die taart!!!! super!!!!!!!
Gaaf, gaaf gaaf!
wat een kunstwerk om te zien, daar was je jarige vast heel blij mee! Prachtig hoe je alles hebt afgewerkt! Complimenten!!!
S U P E R !!!
Hij is zoo leuk en wat kan je toch goed boetseren zo netjes,ik wou dat ik dat zo kon!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Brandweer