1

Onderwerp: Lente taart voor Lenthe

Over een paar dagen wordt mijn dochter Lenthe 3! Natuurlijk moet mama met d'r nieuwe hobby nu bewijzen ook een taart voor dochterlief te kunnen maken. Ze wilde Dora-Kailan-Timmy-Piraat-Politie-Kitty-Bumba taart...Leek mij toch iets te ..Toen zag ik ergens een heeeleee leuke taart met lieveheersbeestje erop en dacht... een Lente taart voor Lenthe. Dat wordt 'm.. En zie hier het resultaat. Het is een begin. Maar vrienden worden met die letter tappits zal wel nooit en of ik kan boetseren is ook maar de vraag... dan gaat het er nu om dat ie lekker is!
Gevuld met oreobotercreme en aardbeien jam.

ps voor die persoon die zijn taart hier enigszins in herkent... Sorry dat ik je naam er niet bij heb vermeld maar bedankt voor de inspiratie!!

Hanako
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CSL3JAEH-D.jpg

2

Re: Lente taart voor Lenthe

Wat een lief taartje. En oefening baart kunst. Gewoon doorgaan met die tappits en boetseren.

Groetjes, Elly

3

Super leuk geworden!

4

Het is een prachtig taartje geworden! Alvast gefeliciteerd!

5

Alvast gefeliciteerd met je dochter der 3e verjaardag!

Ik vind het toch wel jammer dat je geen Dora-Kailan-Timmy-Piraat-Politie-Kitty-Bumba taart voor je dochter hebt gemaakt. :x zwak hoor hihihihi

Ondanks dat je niet aan de wensen van je dochter hebt voldaan vind ik dit ook een  PRACHT taart!!! Gave naam heeft je dochter trouwens erg orgineel!!

Groetjes San

Boetseren gaat supergoed zo te zien! Je mag echt trots zijn op dit mooie kunstwerk!

7

leuk, wat een geweldige naam

8

Sannn schreef:

Alvast gefeliciteerd met je dochter der 3e verjaardag!

Ik vind het toch wel jammer dat je geen Dora-Kailan-Timmy-Piraat-Politie-Kitty-Bumba taart voor je dochter hebt gemaakt. :x zwak hoor hihihihi

Ondanks dat je niet aan de wensen van je dochter hebt voldaan vind ik dit ook een  PRACHT taart!!! Gave naam heeft je dochter trouwens erg orgineel!!

Zwak h

9 Laatst bewerkt door Hanako (18-02-2010 21:18)

Bedankt voor de aardige reacties! Leuk. En wij vonden Lenthe ook zo orgineel, gingen we verhuizen woont er al een lenthe om de hoek! hahaha

10

Wat een schatje.. hij is echt heel goed gelukt hoor :thumb:

11

ik vind m super! En alvast gefelciteerd en een mooie dag morgen!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

12

Mooie taart, hoor....
En inderdaad: Lenthe prachtige naam, de tweede naam van onze jongste dochter ;-)

Groetjes, Natasja