Re: White Winter Orchid Wedding
Wat zijn jullie druk geweest! Maar het zal ongetwijfeld erg leuk zijn geweest en veel voorpret gegeven hebben! Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » White Winter Orchid Wedding
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat zijn jullie druk geweest! Maar het zal ongetwijfeld erg leuk zijn geweest en veel voorpret gegeven hebben! Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Ook van mij gefeliciteerd met je huwelijk.
Het ziet er fantastisch uit. Ik vind het knap dat je dat allemaal zelf gedaan hebt, ken jij geen stress?
wat een werk zeg.. super moooi !!!!!!!!!
Wauw dat ziet er allemaal mooi uit,Gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Pr8ig!!!!! En nog van harte gefeliciteerd
Ik hoop dat je dag net zo was als je taart(en) SUPER!!!!!
van harte gefeliciteerd ik zei het al 2010 word een top jaar
en je taarten zien er prachtig uit wat een mooi geheel zo bij elkaar
prachtig! En het klinkt heerlijk.
En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd
wat kanp zeg!
je eigen bruidtaart etc gemaakt!enorm mooi geheel
van harte met je huwelijk en.....hoe zag je eruit op die mooie witte dag?
Oh, en je had zeker niks anders te doen voor je eigen bruiloft Heb je je niet helemaal over de kop gewerkt, dus kon je nog wel genieten van je dag? Ach, aan de andere kant, je dag kon waarschijnlijk niet meer stuk met zulke prachttaarten! Ik kijk elke keer weer met bewondering naar het geboetseerde bruidspaar... fantastisch!
Gefeliciteerd en wat heb je een plaatje van een taart gemaakt, ziet er super uit!
stjonge........super strak en mooi zeg! wauw!!
gefeliciteerd. mooi gedaan en dat met alle drukte
Ziet er prachtig uit!!
Nog gefeliciteerd!
gefeliciteeerrd
en wat leuk gedaan met dat dummietje twee keer gebruikt... dat moet ik onthouden
erg mooi ook de orchideen prachtig
Dank jullie wel allemaal! Het was een strakke planning, maand van te voren beginnen met allerlei voorbereidingen als de sneeuwvlokken en orchideen, CC's al voorbakken etc. Dus de dag voor de bruiloft hulp ingeschakeld voor de huiskamer "verbouwing" naar receptieruimte en ik ben beizg gewest met de taarten etc. Gelukkig idd. een dummy die 2 keer dienst heeft gedaan en nu nog tussen de felicitaties staat te schitteren... alle glitters en sneeuwvlokken zie je bijna niet op de foto's maar die waren er wel.
Kan niet wachten tot ik weer voor anderen aan de slag mag na een pauze van een maand...
in 1 woord: wauw!
Jeetje wat prachtig!
Onwijs dapper dat je dat voor je eigen bruiloft hebt aangedurfd... Met een super resultaat!
Nog gefeliciteerd natuurlijk!
Gefeliciteerd!!!
Zowel met jullie huwelijk als met deze prachtige taart!
"we hielden het klein" zegt ze dan... Wat een mega project! Knap dat je dat zelf aandurft! en dan ook nog zo'n resultaat!
Groetjes, Jos
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » White Winter Orchid Wedding