Bloemetje schreef:Lot schreef:Ik was vrijdag zooooo trots op mijn Iron Man taart, vooral omdat hij precies werd zoals in mijn hoofd en ik kreeg 3 reacties. Tja.. vinden mensen m dan niet mooi?
Dat vroeg ik me dus ook af. Ik ben trots, maar blijkbaar vinden degenen die ze bekeken hebben ze dus niet mooi? In ieder geval: ik had gewoon een slechte bui, kan er nu (hetzij wat beschaamd) wel weer om lachen...
Dat is niet waar hoor Bloemetje.. mensen vinden het vaak best mooi, maar je kunt niet op alles reageren wat je mooi vindt. En smaken verschillen natuurlijk. Ik heb ook wel eens een taart gezien waar ik niet veel aanvond, ja best knap gemaakt, maar mijn smaak gewoon niet en daar kwamen vele reacties op.
Het maakt ook niet uit, het zijn jouw taarten en jij vindt ze mooi. Ik kan er niet over oordelen want ik heb ze niet gezien ghehe.
Ik steek ook veel tijd in mijn taarten en gelukkig zijn de ontvangers er heel blij mee. Ik maak ze heel persoonlijk omdat ik de meeste ontvangers ook persoonlijk ken en dan zegt het een wildvreemde vaak helamal niets. Dat is ook logisch.
Zand erover en plaats je taarten gewoon opnieuw en als je er niet tegen kunt dat je weinig reacties krijgt, dan moet je ze niet meer plaatsen. Niet druk om maken, er zijn belangrijkere dingen.
Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!