1 Laatst bewerkt door Mariska1984 (16-01-2010 13:20)

Onderwerp: Een echte meisjes meisjes taart

Het moest een echte meisjes taart worden en kitty moest er ook op.

Alleen jammer dat ze hem met fondant bekleed wilde... want dat vind ik echt een ramp! Had het 1x eerder gedaan maar ja nu moest ik zo'n grote (25x25) taart ermee bekleden! Pfff wat een ramp! De taart was ook nog eend 11cm hoog dus dat viel ook al niet mee met dat rekbare spul haha.

Nou ik doe het nooit meer ik hou het lekker bij marsepein! Of jullie moeten de gouden tip hebben :D! Aan de zijkant is de fondant op 2 plekjes gescheurd en dat heb ik met de wat hogere rand kunnen camoufleren maar ik baal er dan al enorm van!

Uiteindelijk vind ik hem wel weer erg leuk geworden! Het is een vanille biscuit gevuld met chocolade bavarois en aardbeienjam.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LDLOQKU3-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WMEBAHSO-D.jpg

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: Een echte meisjes meisjes taart

Ik vind hem heel mooi geworden zo van boven. Jammer dat je geen foto van de rand hebt.

3 Laatst bewerkt door Mariska1984 (16-01-2010 13:48)

dat heb ik expres :( want hij was daar niet helemaal naar me zin :(

Maar hierbij hij is niet heel duidelijk maar wel een beetje:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XM7Z8BI6-D.jpg

Het zijn van die boogjes met bloementjes erop:) wel heel leuk :Y

ik heb trouwens aan de uiteinde van de vleugeltjes van de vlindertjes lijm gedaan en ze toen in de glitters gestoken

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

4

Ha ha, wel eerlijk. Doe ik ook als ik niet helemaal tevreden ben. Maar het is wel een prachtige bovenkant!!!!

5

echt super mooie hello kitty. ik kan je niet helpen want ik heb ook een pesthekel aan fondant. lang leve marsepein. ik vind je rand van wat ik er van kan zien ook mooi. boogje-bloemtje is veel werk maar wel vrolijk.

6

Ik vindt het een hele leuke Kitty,vindt de kleuren ook erg leuk zo!

7

Heel mooie taart! Welk merk fondant gebruik je? Ik gebruik M&B en heb daar nog nooit problemen mee gehad, ik had eerst een ander merk (weet niet meer welk) en dat werkte echt langs geen kanten.

Groetjes Sarah

8

hele mooie taart en ik kan je de hand schudden fondant is ook niet mijn vriend te rek baar idd

Groetjes Bianca.

9

Superschattig. Erg leuk taartje

10

Ik gebruik het fondant van bakels.... ik heb ook ooit een keer een taartje bekleed met mmf maar dat is helemaal een ramp! Moet je fondant misschien wat dikker laten dan marsepein?

Groetjes Maris

11

Wat een mooie taart!!

12

Leuke taart en een leuke Kitty met dat jurkje aan! Ik heb hem opgeslagen, volgende week een HK-opdracht ;)

I'm not bossy, I just have better ideas...

13

Wat een prachtige meisjes meisjes taart!
Op zo'n moment vind ik het jammer dat ik zelf alleen maar jongens heb.....

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

14

Super lieve meisjes taart. Van de 'foutjes'niets te zien, alleen een mooie strakke taart.

wat een schatje!en ook hier geen fondant fan hoor!

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

16

Wat een lief taartje! Goeie tip van die glitterrand op de vleugeltjes, die ga'k onthouden.

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

17

Mariska, je hebt een prachtige taart gemaakt, en die verdient zeker wel een extra pagina aan reacties ;) :+

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

18

Ik vind hem echt superschattig!

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts

19

Adrienne schreef:

Mariska, je hebt een prachtige taart gemaakt, en die verdient zeker wel een extra pagina aan reacties ;) :+

Hihihi, helemaal mee eens :D

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts

20

vindt hem heel leuk..... heb je ballina al eens geprobeerd...super fondant vind ik....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

21

nee ballina heb ik nog nooit geprobeerd... is die ook lekker? Want ik vind deze wel erg lekker! Eigenlijk lekkerder dan mmh :)

Groetjes Maris

Wat een lieve taart!

Leuke rand aan de onderkant ook!

23

hij is super gelukt zegt kan je mij utleggen hoe je die vlinders maak mij lukt het namelijk niet

24

Wat een lieve meisjes taart, echt eentje om trots op te zijn. Mooie kleurencombinatie en leuk zo die vlindertjes in de glitter. Dat is weer iets om te onthouden :D

Groetjes Sabina

25

diantha schreef:

hij is super gelukt zegt kan je mij utleggen hoe je die vlinders maak mij lukt het namelijk niet

Ja hoor dat kan ik je wel uitleggen :).
Ik heb deze uitstekertjes:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ucts_id=94

die heb ik toen uit fondant met tylose gestoken. Heb toen een papiertje in een W-gevouwd en toen had ik 2 stroken om vlinders in te drogen. Snap je wat ik bedoel....? Toen heb ik ze 20 minuutjes in de oven gedaan op 70 graden.... omdat ik altijd op het laatste moment bedenk om zulke vlindertjes te gebruiken hahaha.
En toen waren ze droog... en heb toen de uiteinde van de vleugeltjes met lijm ingesmeerd en toen in de glitters gedompeld :).

Daarna een balletjes mmf en daar een drupje lijm op en toen de vlindertjes erin geduwd. Had geen icing in huis... en dit was een mooi oplossing, je zag er niks van!

Groetjes Maris