1 Laatst bewerkt door carol (16-01-2010 17:36)

Onderwerp: ik had het vannacht om 2.00 uur beloofd(en echt niet gedronken )

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OYXGXCZ3.jpg
we waren op de verjaardag van me zwager,toen om 12.00 uur spontaan de buurman werd gefeliciteerd want die is vandaag jarig en ja geen taart !!!!!!,die mannen natuurlijk door zeuren ,dus ik beloof een taart,niks lekker uitslapen stond om 7.30 op, om me kapsel te bakken,bedenken -zoeken-voorbereiden en nu is tie klaar: best een werk taart van 26cm doorsnee,wat een lap om te bekleden,maar tis me gelukt ----DE FIAT TAART--- met veel liefde en plezier gemaakt,want deze lieve mensen zorgen weken voor onze post en tuin als wij op vakantie zijn ,dus kon ik gelijk een leuk cadeau geven ,want ze willen er nooit iets voor hebben ,heb het grijs een beetje gemarmerd weet niet of het zichtbaar is op de foto,anders vond ik het zo saai, en moest fris dus maar op zeker marsmallowfondant bekleed en aardbeienvlaaivulling en bavaroise gevuld , weer heel graag jullie mening ,want jaaaaaaaa daar ben zo blij mee.
         groetjes Carla

2

Re: ik had het vannacht om 2.00 uur beloofd(en echt niet gedronken )

Ik vind hem leuk! Lekker simpel! Less is more...

Sinds begin december 2009 taart addict!

3

Mooi strak wederom... de auto's zijn echt stoer..

Mooie taart hoor en de vulling klinkt ook heerlijk.

Het huis naast mij staat al een tijdje te koop en ik wil best voor de post en de plantjes zorgen als je op vakantie bent!!!

***Groetjes van Sonja***
Mijn taarten album! Hand made by Sonja

5

leuke taart..

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

6

Je hebt je nogal wat op de hals gehaald! Om 7.30 uur opstaan op een zaterdag !!  Maar goed, je taart is erg leuk geworden! En je hebt meteen een leuk cadeau gegeven!

7

leuke taart :Y

Veel liefs Rafaëla

8

Jeetje, wat een belofte. Heel leuk gedaan.

Bakgroetjes van Marinka!

9

Erg mooi, en snel gedaan! Door de eenvoud vind ik hem juist heel erg mooi!

10 Laatst bewerkt door carol (17-01-2010 11:20)

hallo allemaal,
wil toch nog ff vertellen,dat in eerste instantie de taart niet aangesnede mocht worden, hij keek echt met lede ogen toe hoe het FIAT logo doormidden ging ,onze FIAT friek,toen ze mij dit vertelde lag in natuurlijk in een deuk,maar heb spontaan beloofd een dummie te maken, oooooo en dat heb ik nog nooit gedaan,o ja ,of dan de dummie aan de FIAT dealer geshowd mag worden ,maar ga wel weer op informatie bij me lieve nichtje kwebbeltje ,die heeft ze al vaker gemaakt ,wat kan je toch leuke dingen meemaken dankzij een taart hahaha,fijne zondag nog Carla

11

hij is hartstikke leuk, grappig die autootjes erom heen!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!