1

Onderwerp: keukenmachine stuk, wat nu kopen

Hallo,
Vanavond wilde ik even snel wat botercreme maken, maar ja de boter was nog veel te hard. Zonder nadenken de hele klomp boter in de mengkom gedaan. Machine aangezet, daarna een gek geluid. Gevolg de klopper is gebroken.
Ik zou een nieuwe klopper kunnen bestellen, maar dit kost me minimaal 35 euro.
Toen ik het weekend biscuitbeslag aan het maken was, was ik al bang dat de hele boel zou overstromen. Toen dacht ik moet misschien als ik de hobby leuk blij vinden (zo ziet het er wel naar uit, maar ik heb nog maar 2 kleine taartjes en 4 x cupcakes gebakken), misschien beter iets kon kopen met een grotere mengkom.
Ik wil wel graag iets hebben waar ik nog een tijdje mee vooruit kan, maar niet mega duur, omdat ik nog zo'n beginneling ben.
Welke mixer/keukenmachine oid adviseren jullie me.

Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

2

Re: keukenmachine stuk, wat nu kopen

Phillips stand mixer... onder de 50 euro... werken super.. ik heb de mijne echt flink aan et werk gezet voor ik een dure keukenmachine heb gekocht.   Meng kom is niet echt heeeeel groot.. maar je kan makkelijk beslag met 5 eieren erin maken en een flink hoeveelheid botercreme ;)

3

ik zou idd eerst ook zo eentje van phlips kopen... ik werk er nu ook mee en het gaat harstikke goed ermee. stel dat deze uit elkaar valt wil ik ook een mooie grote mengkom maar zolang deze het super doet..... blijf ik mijn mijn philips mixer met mengkom...

Lekker feestelijk rond.....

4

ik heb pas een nieuwe gekocht een philis keukenmachine met een mengkom van 2 liter en er gaan goed 6 eieren in
ik vind heb super werken

groetjes
dorinda

5 Laatst bewerkt door AnjaS (22-12-2009 14:26)

Ik heb vorige week een "Electrolux Assitant Line gekocht met een rvs kom. Prettig mixer met 2 motoren. De rvs kom wordt apart aangedreven met een motor. Is

6

AnjaS schreef:

Ik heb vorige week een "Electrolux Assitant Line gekocht met een rvs kom. Prettig mixer met 2 motoren. De rvs kom wordt apart aangedreven met een motor. Is

7 Laatst bewerkt door Petra68 (22-12-2009 16:09)

Ik heb die van Bosch, werkt ook perfect en heeft 450 watt. Ik mix wel eens langer dan 10 minuten en daarna nog botercreme etc. kan ie allemaal aan. Ik dacht dat ie 79 of 89 euries was. En hij heeft een standaard.

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

8

Bedankt voor alle tips!
Ik ben er nog steeds niet uit wat ik precies ga kopen.
Ik ben er wel achter dat ik ieder geval een mengkom wil met een apparaat dat ik niet de hele tijd zelf hoef vast te houden, want ik heb voor de kerst met de handmixer gewerkt, maar dat vond ik geen succes.
Ik vind het erg zonde om nu een "goedkoper" apparaat te kopen en dan daarna te sparen voor een veel betere.
Gister even de stad in geweest, maar daar is weinig te vinden. Wel de Electrolux Assitant Line gezien, maar dan voor 139 euro. Als ik die bedragen zie denk ik dat ik misschien beter gelijk maar een Kenwood kan kopen.....
Iedereen een fijne jaarwisseling.

9

Petra68 schreef:

Ik heb die van Bosch, werkt ook perfect en heeft 450 watt. Ik mix wel eens langer dan 10 minuten en daarna nog botercreme etc. kan ie allemaal aan. Ik dacht dat ie 79 of 89 euries was. En hij heeft een standaard.

Ik heb deze gisteren besteld bij modern.nl voor 59 euro incl verzendkosten. Volgens mij een prima prijs/kwaliteit verhouding.

10

Voor de kerstdagen mijn eerste taart met de nieuwe mxer gemaakt. Kreeg fantastisch luchtig beslag. Stukken beter dan met mijn Phillips.
Aangezien het beter is om niet langer dan 10 min. te mixen heb ik het 8 min. gedaan, maakte niet veel uit die 2 min. kort daarna de merenque botercreme, is allemaal prima gegaan. Ben blij met deze keus. Omdat ik toch geen professionele taartenbakker ben, is dit denk ik voor mij een perfekte mixer. En hij past perfekt in mijn pannenlade.

11

roos schreef:
Petra68 schreef:

Ik heb deze gisteren besteld bij modern.nl voor 59 euro incl verzendkosten. Volgens mij een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Welk type nummer is dit?
Ik ben nieuwsgierig.

12

Bosch Mfq3560

13

roos schreef:

Bosch Mfq3560

Ok, dankje wel!

14

Uh... even een mixer lenen van de buuf misschien en verder sparen voor een Kitchenaid!!! Heb de ijsblauwe gekregen en staat hier altijd mooi in het zicht.
Ook ik had net 3 taartjes gebakken en wist dat dit mijn nieuwe hobby zou zijn. Ben nu bijna een jaar verder en gebruik 'm wekelijks!!!

15 Laatst bewerkt door Mamatas (29-12-2009 20:31)

AnjaS schreef:

Groeten Nathasja
Nee hoor dokter, ik ben niet ziek... ik ben gegrepen door het "Taartvirus"

16

Hee wat goed, dank je wel Nathasja, fijn dat ik het even weet. Hij bevalt mij ook super, natuurlijk even wennen na de vorige, maar je krijgt er fantastisch luchtig beslag mee.

17

Ik heb ook vele hobby's gehad en vele zijn er ook weer gegaan.. maar na het volgen van

18

Bessie schreef:

Gister even de stad in geweest, maar daar is weinig te vinden. Wel de Electrolux Assitant Line gezien, maar dan voor 139 euro. Als ik die bedragen zie denk ik dat ik misschien beter gelijk maar een Kenwood kan kopen.....
Iedereen een fijne jaarwisseling.

Hij staat op het net voor 90 euro. Scheelt toch snel 50 euro!

19

Ook bij Wehkamp kun je hem krijgen.
Voor

20

Ik heb zaterdag een kenwood gekocht. Straks gaat hij voor het eerst gebruikt worden, heerlijk zo'n vrije dag!

21

Succes ermee. Hoop dat je er veel geluk mee zult hebben, en mooie creaties zult maken.

22

heel veel plezier met je kenwood

23

veel plezier met je kenwood,i k heb er laatst ook 1 gekocht bij de makro
geweldig ding.
Maar doe de kloppers etc niet in de afwasmachine daar zijn ze niet geschikt voor.

groetjes Christel

24

Ik heb zojuist de electrolux besteld bij wehkamp.. ben benieuwd.

25

Ik had er 1 van Philips besteld bij wehkamp, maar ik dacht dat hij niet geschikt was, omdat er deeghaken en naar mijn mening kloppers bij zaten, dus omdat ik geen garde zag heb ik hem teruggestuurd, aangezien je de biscuitmix luchtig klopt met een garde, maar volgens mij heb ik dat niet zo goed begrepen. Nou heb ik bij de Blokker een staafmixer gekocht voor 20 euro met een garde hahaha, ik denk dat ik het allemaal niet zo goed begrepen heb. Maar goed, ik kan in ieder geval mixen :)

Berichten [ 1 tot 25 van 28 ]

Pagina's 1 2 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » keukenmachine stuk, wat nu kopen