1

Onderwerp: elfstedentocht

Ik ben gevraagd om iets te maken voor de opening van onze nieuwe school met als thema elfstedentocht. Het gaat om 200 stuks dus het moet niet al te moeilijk.
Dacht zelf aan cc met de snowflake maar dan moet er eigenlijk ook nog iets van schaatsen/friesland bij.
Wie heeft nog een leuk idee?
groetjes Ymie

Re: elfstedentocht

het stads teken van friesland of de friese vlag

3

Een elfstedentocht-kruisje?

4

een pompebl

5

Ik hoop dat ik het goed doe.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=79215
Yeaahhhh gelukt om de link te plaatsen.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

6

MicieK schreef:

een pompebl

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

7

misty schreef:
MicieK schreef:

een pompebl

8 Laatst bewerkt door melaniepelanie (16-01-2010 22:43)

sharonvb schreef:
misty schreef:
MicieK schreef:

een pompebl

9 Laatst bewerkt door Tom Poes (16-01-2010 23:25)

Die schaatsertjes zijn erg leuk, maar als je het jezelf wat makkelijker wil maken (want 200 schaatsertjes is nog heel veel werk denk ik) kun je ook een toepasselijk icingplaatje laten printen (of meerdere soorten: schaatsen, Fries vlag, schaatsertje, kruisje enz.)
Zo'n plaatje zet je dan in een toefje botercreme, nog wat leuke sprinkels erbij en klaar :Y!

En een pompebled is een gestyleerd waterlelieblad :+!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10

Die schaatsers had ik idd ook al gezien, zijn erg leuk maar wel veel werk. Iets met botercreme en icingplaatje heb ik ook al aan gedacht maar heb ik nog nooit gedaan.
Ga nog even goed nadenken, bedankt alvast voor jullie reacties.

Groetjes Ymie

11

Voor 200 stuks zou ik niet zo snel aan CC's beginnen...  ik zou wat grote vierkant of ronde taarten maken.. ik denk 2x 30x30 en 2 x 28cm rond..  eentje met de friese vlag, eentje met de tocht route erop,  eentje met de schaatser van de cc's en eentje met een noor erop.

12

Of een grote puzzels maken van bv de vlag of schaatsers en die als bovenkant voor petit fours gebruiken? dus dat het plaatje in stukje gesneden wordt? (ja sorry, het ziet er dan idd uit als bij de bakker... maar jij kunt v

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

Berichten [ 12 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » elfstedentocht