1

Onderwerp: starten verzamelsite

Goedemorgen medeformumers,

ik heb een idee en nu weet ik niet of er interesse voor is dus ik dacht ik gooi het eens in de forumgroep.

Ik heb het idee om een verzamelpagina te beginnen voor iedereen die taarten bakt (en verkoopt...). Er wordt een verdeling gemaakt per provincie en in die provincie kun jij je dan gratis registeren met een link naar je website....
daarnaast kun je uiteraard adverteren (tegen lage tarieven) en een uitgebreidere vermelding krijgen met foto's etc.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groetjes
Anouk

Re: starten verzamelsite

Hoi,

Volgens mij doet www.infotaartje.nl dat ook al.
Maar je bent natuurlijk vrij om dat ook te doen.

3

info taartje doet wat anders, die verzamelen alleen linken van bedrijven die zij er op willen hebben....en die hebben taartverkoop niet hoog in het vaandel staan...

4

Net zoals workshopsite.nl bv? Het lijkt mij een heel leuk idee, weet wat je je qua werk op de hals haalt.
Ik ben wel benieuwd naar hoe je ervoor gaat zorgen dat mensen dan op die verzamelsite terecht komen?

En met de restyling van deleukstetaarten-site, ik weet er echt niks van hoor, maar kan me voorstellen dat dit idee daarbij ook ter sprake is gekomen... Zeg maar de links/het workshopdeel op het forum/vind elkaar en stel je voor in

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

lijkt me ook een leuk idee ..

Groetjes Serife..

6

Jozien, de moderator heeft ook zo'n site, bedoel je zoiets? Is wel heel handig en leuk.

7

Bedoel je zoiets?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Lijkt me leuk idee

Printje op ouwel of frosty nodig? Mail me even!

9

Marianne schreef:

Bedoel je zoiets?

:lol:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

10

Marianne schreef:

Bedoel je zoiets?

Jeejjjjjjjjj, mijn site staat er nu ook bij, dankzij onze web-redacteur. :D

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

11

Ik zat me al af te vragen wat ik de laatste tijd nou eigenlijk aan het doen was :+

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com