Re: Mini parade!
Als we nog even doorgaan heeft Bloemetje straks 2 pagina's vol met reacties. Die had ze misschien ook kunnen hebben als ze even geduld had gehad...
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mini parade!
Als we nog even doorgaan heeft Bloemetje straks 2 pagina's vol met reacties. Die had ze misschien ook kunnen hebben als ze even geduld had gehad...
pffffffffffffffffff
Het meeste is er al over gezegd... maar je moet je daarnaast ook nog eens bedenken dat er ook mensen naar kijken die geen lid zijn van het forum en niks achter kunnen laten (of tellen deze dan ook niet mee in het aantal keren bezichtigd).
Het meeste is er al over gezegd... maar je moet je daarnaast ook nog eens bedenken dat er ook mensen naar kijken die geen lid zijn van het forum en niks achter kunnen laten (of tellen deze dan ook niet mee in het aantal keren bezichtigd).
Klopt!
Tsja en om nu op alle taarten e.d. te reageren!? Ben benieuwd of Bloemetje zelf wel bij elke taart een reactie achter laat.
Maar ik hoop dat ze ze alsnog wil plaatsen, zodat we kunnen zien wat we missen en echt kunnen reageren op haar trots.
En dit topic is pas gisteren geplaatst? Ik heb ook wel gepost waar net 1 reactie op kwam of pas een paar dagen later.... Natuurlijk is het leuk als er gereageerd wordt maar heb een beetje geduld. Ennuh showen !!!!! 
Ik vind het natuurlijk ook leuk als er op mijn taarten gereageerd wordt, maar het duurt inderdaad vaak wel wat langer dan een hlf uurtje.
Geduld is een schone zaak!!!!
Ook zie je vaak meiden hier met heel veel reacties op hun taarten voorbij komen en dit zijn volgens mij 1 van de eerste leden van dit Forum.
Het is ook onbegonnen werk om op elke taart te reageren, dan houd je minder tijd over om te bakken.
Ik zou eggen, post ze nog eens een keer en wie weet krijg je nu wel reacties op je taarten in plaats van dit geleuter.
Ben voor de aardigheid eens gaan kijken, heb 11 januari laatste taartje gezet, 363 keer bekeken en 5 reacties. Reden om de foto te verwijderen? Dacht ut toch nie he. Kom op meiden, hoe oud zijn we nou helemaal. En hoe zit het met dat korte lontje wat niemand claimt te hebben? Of dat geduld waar iedereen een emmer vol van heeft achter in de tuin?
Ik lees steeds meer irritatie en ik heb steeds minder zin om te reageren. Misschien motiveert dat de mens ook wel?
Echt schitterende taarten! Vooral die tweede is echt supergaaf!
huh???? Wat een rare reactie zeg!! Natuurlijk vind ook ik het leuk om reacties te krijgen op mijn taarten. Dan weet je ook of je taart echt zo goed gelukt is ( je familie en vrineden vinden het al gauw geweldig wat je maakt
) Maar ik plaats mijn taarten ook ter inspiratie en mijn familie en vrienden kunnen ook op de site kijken wat ik er weer van gebakken heb!
Soms krijg je nu eenmaal wat minder reacties op een taart dan een andere keer!!! Ikzelf reageer ook niet op elke taart die voorbij komt. is gewoonweg niet bij te houden. Er komen zoveel taarten voorbij!!
Dit breekt mijn klomp! of nee slof, want ik heb geen klompen aan! 
Mooi onderschrift 
Toch wordt ik nu wel heel erg neuwschierig naar de taarten!!! Ik heb nog nooit zoveel reacties gehad op een taart die je niet kon zien 
Maar ik hoop dat je toch nog de taarten laat zien. Het zijn allemaal ervaren mensen die hier rondhangen die jouw kunnen helpen met tips etc. complimentjes zijn meegenomen, maar de tips zijn des te handiger.
Ik ben een paar weken afwezig geweest op het forum, en nu ik weer terug ben zie ik heel wat topics die me maar matig bevallen, maar dit is ook wel weer een nieuw dieptepunt
Om met je eigen woorden te spreken:
laat maar zitten.
Om toch nog even wat in perspectief te plaatsen: je hebt in een jaar forumlidmaatschap zo'n honderd topics in de drie parades beantwoord. Da's ongeveer TWEE per week, en dan reken ik nog niet eens je eigen topics mee...
Over boter op je hoofd gesproken...
Al met al heeft Bloemetje nu al 40 reacties op dr onzichtbare taarten...da's t
toevallig heb ik de taarten gisterenavond wel gezien, maar na haar eigen reactie gelezen te hebben die daaronder stond, had ik al helemaal geen zin meer om te reageren op de taarten....
Wow, wat is dit allemaal??? De reactie van Bloemetje grenst wel
en hier is reactie nr. 43!!! Hilarisch dit zeg! Hoezo kort lontje..zeg maar rustig geen lontje!
Sorry, ik was onwijs chagerijnig en zie nu ook wel in dat ik enorm ongeduldig was. Ik heb een vrij lang lontje, maar gisteravond dus even niet
Ik was gewoon enorm trots op al mijn taarten die ik hier had neer gezet en ze werden veel bekeken en er kwam geen enkele reactie... Dat was gewoon niet echt motiverend.
Om toch nog even wat in perspectief te plaatsen: je hebt in een jaar forumlidmaatschap zo'n honderd topics in de drie parades beantwoord. Da's ongeveer TWEE per week, en dan reken ik nog niet eens je eigen topics mee...
Over boter op je hoofd gesproken...
Ik ben een alleenstaande werkende moeder. Spijt me zeer dat ik niet meer dagen in 1 week kan stoppen!
Na tis je vergeven hoor Bloemetjes...denk dat we allemaal wel es zo'n dag hebben
maar ehh....waar blijven je taarten nou,ben ondertussen wel nieuwsgierig!
Ja inderdaad ik ken die chaggerijn-momenten ook haha. Maar ik ben nog steeds benieuwd naar je taarten en volgensmij zijn moonfairy en ik niet de enige
.
ook ik ben nu wel erg nieuwsgierig 
whahaha... ik begrijp bloemetje wel een beetje. Het is wat kinderachtig om ze gelijk weg te halen. Ik bekijk ook honderden taarten en soms reageer ik wel eens.
Je hebt je excuses al aangeboden, maar ik begrijp je wel.
Ik was vrijdag zooooo trots op mijn Iron Man taart, vooral omdat hij precies werd zoals in mijn hoofd en ik kreeg 3 reacties. Tja.. vinden mensen m dan niet mooi? Weet ik niet. Het is een hele persoonlijke taart en de ontvanger vond m prachtig. Hij is niet standaard en het zegt de meeste mensen gewoon waarschijnlijk weinig. Ik was ook hels toen ik m liet vallen... haha nu kan ik er om lachen.
Maar laat die taarten zien!!!
sorry hoor, maar vind echt dat je overtrokken reageert. dus als wij niet meteen van alles roepen, ben je beledigd?
weet je hoe vaak ik iets zie voor ik de tijd NEEM om iets erop te reageren? en soms vergeet ik het ook weer. ik heb ook wel eens iets geplaatst waar ik reuze trots op was en ik kreeg er welgeteld 5... nou ja, dat is dan zo. als ik me daar al druk over moet maken, heb ik geen leven meer.
mijns inziens, adem in, adem uit, zet lekker je taartjes neer en laat komen wat komt.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mini parade!